subota, 18. kolovoza 2012.

Flormar pretty cream & glaze lipstick

Do sad ste svi mogli shvatiti da sam oduševljena Flormar kozmetikom. Tako i danas imam još jedan proizvod koji želim podijeliti s vama.

Iako nisam veliki fan ruževa (a sjajila još manje) kupila sam si ovo ljeto 6 ruževa.. Ni jedan od njih nije nude jer jednostavno ne volim takve ruževe. Ako već stavljam ruž stavit ću nešto konkretno :)

Danas je na redu Flormar pretty cream & glaze lipstick P 320.   (Klik na slike da budu veće i ljepše :) )




Žao mi je što nema neko ime jer je ruž naprosto predivan. 

 Nemam vam što puno reći osim da je odličan. Odlična postojanost, normalna cijena (31kn) i velik izbor boja! :)






I evo jedan look kako najčešće nosim ovaj ruž:



Nosite li vi tamnije ruževe ili više volite neutralne i prirodne ruževe?


Niki

Broj komentara: 10:

  1. Volim i nude i tamno crvene. Ovaj je prekrasan, super ti stoji! <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Ni ja nisam fan nude ruževa. :)
    Prekrasno ti stoji!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kad sam vidila swatch na ruci, pomislila san koja luda boja, ali ne mogu sebe zamislit s njom. Kad sam vidila kako ti stoji, ostala sam paf koliko je dobar. Odlično ti stoji! Možda i ja skupim hrabrosti i počnem nositi tamnije ruževe, barem za po kući :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš je lijep. Volim tamne ruževe, ali ne izgledaju mi baš lijepo na mojim ustima. Super ti stoji :)

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...