nedjelja, 11. studenoga 2012.

FLORMAR SJENILA

Danas vam donosim recenziju i swatcheve od 2 Flormar sjenila koja imam :)

(klik na slikice da budu veće i ljepše) :D

Prvo je 025 - mat bijela


Cijena mu je 25 kn i kupila sam ga pred ljeto. Bila sam u potrazi za bijelim mat sjenilom jako dugo i onda sam otišla u Flormar i tamo ga našla.

Količina: 4 grama



Sjenilo je super pigmentirano i obožavam ga. I iako ga koristim skoro svaki dan nisam praktički ništa ni potrošila.



Drugo sjenilo je A005 i kupila sam ga pred malo kad je Flormar u Rijeci imao 30% popusta na cijeli asortiman.



Cijena mu je 51 kn. (bez popusta)

Količina: 4 grama



Sjenilo je odlično pigmentirano, lako se nanosi, ne trusi se i lako se blenda.



Još jednu stvar što moram naglasiti - najviše mi se od svega sviđa što na svojim proizvodima imaju onu naljepnicu Protection Seal što u većini slučajeva drži ljude dalje od toga da svoje prste umrljaju u svaki mogući proizvod

Mislim da se isplati kupiti Flormar sjenila jer su kvalitetna, imaju normalnu cijenu i dobit će te više proizvoda nego kod bilo kojeg drugog sjenila. :)

Jeste li vi probali Flormar sjenila? Sviđaju li vam se? Koje nijanse imate? Ako niste probali, imate li ih u planu probati?

Niki 

Broj komentara: 6:

  1. Ja bih rado probala i bila sam neki dan u Flormaru u Rijeci, ali me iznendadilo kako su cijene mnogo pa i duplo više nego u Diva kozmetici. Jesi probala naručiti od njih? Na stranici piše da su im ova mono sjenila 13,40 kn.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, da, vidila sam. puno vise se isplati naruciti preko Dive ako ces raditi neku vecu narudzbu. a ja ovako kad napravim dir uzmem nesto :D

      Izbriši
    2. Zao mi je sto vise nemaju Flormarove lakove na Divi. Pikiram mat crno i bijelo sjenilo. Citam same pohvale. Sigurno cu naruciti, samo je pitanje dana :D. Jedino me zivciraju njihovi 'uzorci' boja jer se lose vide boje.

      Izbriši
    3. imam ovo bilo je stvarno je super tako da pretpostavljam da je i crno odlicno. mislim da oni imaju besplatnu dostavu ako ti je narudžba od 100 kn pa na gore tako da se to isplati iskoristiti :)

      Izbriši
  2. Imam nijanse M05 (boja kože), M16 (tamnija boja kože žutog podtona) i M03 (tamno plava, navy), i sva su mi super =) planiram kupiti i bijelo i crno mat, te nijensu M06 (tamnija boja kože neutralnog podtona), za konturiranje očiju =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. uuu. lijepo, lijepo. vidis, bas si me sad super sjetila da bi kod njih mogla naci odgovarajucu boju za konturiranje lica! :D (Niki)

      Izbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...