četvrtak, 4. srpnja 2013.

Bioderma Sensibio H2O micelarna otopina za čišćenje

Čitajući stalne pozitivne recenzije o micelarnim otopinama probudila se i moja znatiželja da ih probam. Moj odabir je pao na Bioderma Sensibio H2O micelarnu otopinu. Kupila sam veću bočicu jer je cijenovno više isplativija od manje bočice.

Ova otopina je pogodna za čišćenje izrazito osjetljive kože lice i uklanjanje šminke.

Količina: 500 ml

Cijena: 99,95 kn

Ambalaža:
Otopina dolazi u plastičnoj prozirnoj bočici s čvrstim čepom te nema straha od izlijevanja (meni se nije ni jednom izlila, a ja sam extra smotana).


Način primjene:
Nanijeti malo otopine na vatu i nježno očistiti lice i ukloniti šminku s očiju. Također na micelarnoj piše koristiti 2 puta na dan ili prema potrebi. Ja ju koristim jednom dnevno.

Učinak:
Ova micelarna s lakoćom skida sav make up s očiju i lica. Na očima ju držim malo duže, sveukupno potrošim dvije blaznice za čišćenje cijelog lice. Nisam osjetila zatezanje, peckanje, nema pojave prištića. Otkad koristim ovu micelarnu crvenilo na licu mi se smanjilo.


Sve u svemu ova micelarna mi se sviđa, nije mi žao novca potrošenih na nju! Odlično i brzo skida šminku, koža je vidljivo čista! Definitivno ću isprobati i ostale koje se nude!


Kakva su Vaša iskustva s micelarnim otopinama? Koristite li ih? Koje su Vaše najdraže micelarne otopine?


Veki :*

Broj komentara: 10:

  1. Inače čitam o njima, i to baš o ovoj otopini! Nisam koristila, ali mogla bih skoknuti po nju uskoro! :)

    <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma najbolje su. I menoj da ti je zao novca kod nas u Srbiji ono manje pakovanje kosta isto toliko ko kod vas 500ml :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Definitivno mi onda nije zao. Koja razlika u cijeni. :(

      Izbriši
  3. Odlična! Ne mogu više živjeti bez nje :D

    OdgovoriIzbriši
  4. I na mojoj wish listi je već neko vrijeme ali sad sam naručila Nuxe micelarnu na akciji na Jagodici pa ću prvo isprobati nju a onda pikiram ovu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kakva ti je ta od Nuxe-a? S ovom vjerujem da ces bit zadovoljna. :)

      Izbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...