nedjelja, 13. listopada 2013.

NovExpert La Crème Au Caramel

Evo nas opet skupa i to sa postom o NovExpert Caramel kremi koju smo dobile na BB day-u.


Kao i svi NovExpert proizvodi, tako i NovExpert La Crème Au Caramel ima 0% konzervansa te je 100% hipoalergena i sa 100% sastojaka prirodnog porijekla.

Krema se nalazi u tubici koja ima usko grlo koje omogućava da previše kreme ne izađe van.

Količina: 30 ml

Cijena: 194,31 kn

Prirodni zaštitni faktor SPF 5+

"NovExpert krema sa karamelom je 2u1 tonirana krema koja može biti idealna zamjena i za puder i za kremu, a pruža cjelovitu anti-age njegu.

Prevenira i briše znakove starenja zahvaljujući inovativnim djelatnim tvarima poput Novaxylinea, fragmentirane hijaluronske kiseline dobivene na prirodan način, a uz to potiče i samotamnjenje na potpuno prirodan način jer ne sadrži DHA.

Preporuča se svima, a posebno osobama sa tankom i prozirnom kožom, koži zahvaćenom rosaceom, koži sa nepravilnostima i koži sklonoj alergijskim reakcijama, posebno na proizvode za samotamnjenje."

E to je što smo našle da o njoj piše i što bi ona trebala raditi.

Niki: 

Iskreno, meni ova krema nema apsolutno nikakvu funkciju. Istina je da potamni kožu ali njeno prekrivanje je nikakvo.  
Ja imam mješovitu kožu i  nije mi baš najbolje sjela na masnijim dijelovima. A ujedno mi je i pretamna iako je ovo svjetlija nijansa. 
Zatim sam ju proslijedila mami koja je tamnija od mene i ima normalnu do suhu kožu lica i na njoj je krema blago rečeno koma izgledala. Nijansa se stopila s bojom kože ali krema se uhvatila za suhe dijelove i loše izgledala (i da, mama je dobro pripremila kožu, kao i svaki dan :) )

Na slici možete vidjeti njen efekt kako potamni kožu:


A na ovoj slici možete vidjeti na lijevoj strani moje lice bez ičega i na desnoj gdje sam nanijela kremu i razlika je jedino mi se još više vidi razlika između vrata i lica :)


                                  

Veki:

Slikice koje je stavila Niki su dovoljne da demonstriraju kremicu stoga vam ih ja neću stavljati. Ono što mi se sviđa kod ove kreme je miris. Miris karamele je predivan. Krema je lagane teksture i lako se nanosi. Krema lagano tonira i stopi se s mojom bojom kože.
Ja imam normalnu od suhu kožu i nažalost ova krema na meni istakne suhe dijelove lica. Sve u svemu ovu kremu više ne koristim jer osim toniranja nema nikakvog pozitivnog učinka na mojem licu.


Ukoliko vam se ova krema svejedno svidjela, može nam se javiti na mail (niki.i.veki@gmail.com) i Niki će jednoj od vas vrlo rado poslat ovu kremu da joj ne stoji doma.

Jeste li probale NovExpert La Crème Au Carame? Imate li ikakva iskustva s NovExpert brendom?

Niki & Veki :*

1 komentar:

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...