četvrtak, 24. travnja 2014.

OPI THE LIVING DAYLIGHTS

Hello! :)

Nedavno sam na Facebooku i na Instragramu s vama podijelila ovo sličicu.  Ovaj lak sam dobila od click2chic.hr.




Cijena:  90,83 kn ako kupujete preko click2chic.hr

Količina: 15 ml

Ovaj lak je bio dio OPI Holiday 2012 Skyfall kolekcije


Inače nisam baš od ovakvih šljokica ali sam mu dala šansu :)


Kao i svaki ovakav lak, šljokice se ne mogu baš rasporediti kako bi vi to htjeli ali ako se barem malo potrudite nema frke :)


Na početku se nisam nikako mogla odlučiti koju boju staviti ispod njega pa sam krenula s klasičnom crnom :)


S crnom nikad ne možeš pogriješiti i boje šljokica mi nekako na crnom najljepše dođu do izražaja :) A kad je zeleni već bio pored crnog nalakiran, nabacila sam i na njega malo šljokica hahaha :)


Na noktima sam ga nosila preko crnog laka ali sam samo po jedan noktić na svakoj ruci nalakirala sa ovim OPIjem jer bi mi inače bilo previše :) 

Kao i svi lakovi sa šljokicama, pa tako i ovaj, dugo stoji na noktima i dugo treba da se skine :)  

Na slici možete vidjeti kako sam ga skidala jer je bio dio moje Uskršnje manikure :)

          


I na Googleu sam našla 2 super manikure s ovim lakom koje ću definitivno morati probati:

labmuffin.com (http://bit.ly/1qsj5p0)

shesaidbeauty.com (http://bit.ly/1htNgfW)


Sviđa li vam se ovaj lak? S kojom bojom bi ste ga vi kombinirali? Volite li šljokice na noktima?  

Niki

Broj komentara: 14:

  1. Ova prva sa gugla mi super izgleda, iako mi sljokicasti lak nije lijep, ne volim tu kombinaciju boja.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme predivan je, ja imam neke al su jadni već i osušeni, moram obnoviti šljokičaste lakiće :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Vise mi se svidja prvi manikir :) Nekako mi je lepši uz crnu boju.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super lak, uz crnu mrvicu bolje ide....

    OdgovoriIzbriši
  5. Wooow, predivan je! Obožavam lakove sa šljokicama i rado bih u svojoj kolekciji imala i ovaj jer je jednostavno bombon. Mislim da bi za proljeće bila savršena kombinacija s bijelom podlogom:)

    OdgovoriIzbriši
  6. U posljednje vrijeme sam se odmakla od sljokica generalno ali ovaj OPI je dusu dao za accent nail!<3 :)

    OdgovoriIzbriši
  7. sa crnom izgleda skroz po mom ukusu, dok mi je ova crvena sa poslednje fotke prelepa već sama za sebe :)

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...