subota, 9. studenoga 2013.

MUA SJENILA

Hello! :)

Ljetos sam napravila jednu narudžbu na MUA stranici. Već sam vam pisala o njihovim kistovima (Link) a danas vam pišem o njihovim sjenilima.


Cijena: 1 £

Količina: 2 grama

Rok trajanja: 12 mjeseci



#2


Ovu sam nijansu naručila da mogu lijepo posvjetliti unutrašnjost oka za svaki dan. Odlično odradi taj posao tako da ako tražite sjenilo za tu funkciju svakako naručite ovo :)



#30


Ovo sjenilo je malo drugačije teksture nego druga 3 i ovo se trusi više nego ostala. Ali to mi ne smeta jer u kombinaciji s bazom ova nijansa stoji po 9 sati na mojim masnim kapcima :)



#12



Ovu predivnu duochrome nijansu sam jednostavno morala naručiti jer uvijek padam na ove nijanse. Najčešće ju nosim samu preko baze :)


#09


Ovu ljepotu sam vidjela na nečijem blogu (neznam više čijem) i ona je bila jedan od glavnih razloga cjelokupne kupovine. Predivna je nijansa i drago mi je da dolazi hladnije vrijeme da ju mogu češće nositi (jer se ljeti rijetko šminkam)


Ovako izgledaju sve 4 nijanse - zar nisu divne? :)



 Za zaključak, sjenila se truse - neka manje a neka više (ali mi to ne smeta jer onda znam da prvo šminkam oči a onda nanosim puder i korektor) i s bazom dugo stoje na kapcima. Definitivno ću kupiti još koju nijansu kad budem sljedeći put naručivala s njihove stranice.


***  SJENILA SU SLIKANA BEZ BAZE! :)

Jeste probali MUA sjenila? Koje ste MUA proizvode do sad probali i da su vam se svidjeli?

Niki

Broj komentara: 12:

  1. Za tu cijenu, nijanse su prva liga. Gledala sam ih kad sam naručivala, al sam iz nekog razloga bila skeptična. 30 i 12 su mi favorit.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a i ja sam na pocetku bila skepticna al sam narucila i ni mi zao :)

      Izbriši
  2. Ovo bijelo mi se čini zanimljivo i ako nema shimmer možda nekad i naručim :)

    OdgovoriIzbriši
  3. wow, stvarno su jako pigmentirana! :O

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam 12 i obožavam ju! Palete mi nisu nešto, imam 3 palete i ne koristim ih baš prečesto, ali 12icu često stavim jer je tako divna...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. imam jednu paletu i super mi je i moram ju cesce koristit :D super su im sjenila :)

      Izbriši
  5. Nisam ih probala,ali vidim da su nijanse odlične jer i sama koristim iste ali od drugih proizvodjaca i definitivno moram i ove da probam ;) baš mi se svidjaju ;)

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...