srijeda, 16. listopada 2013.

MUA KISTIĆI :)

Hello!
Evo mene s recenzijom par kistova.


F2 STIPPLING BRUSH


Cijena: 3 £

Ovo je jedna tipična bockalica samo je malo manja. Inače ne nanosim pudere s njom već mi je bockalica nadraže i najlakše sredstvo za nanijeti rumenila i highlightere tako da ju za to i koristim i super je. 

Ne ispušta dlačice ni boju :)

Ako imate potrebe za manjom bockalicom moja preporuka je da si naručite ovu :)



L1 LIP BRUSH



Cijena: 1,50 £


Pošto ovih malih kistića za ruževe kod mene nikad dosta morala sam naručiti još jedan :) Meni je odličan jer je ovako raskopiv pa ga uvijek mogu imat sa sobom :)

Ovaj kistić je definitivno must have proizvod :)



E3 BLENDING AND SHADOW BRUSH


Cijena: 1,95 £

Još jedan super kist. Ja sam si odmah bila 2 naručila i nisam požalila. Ne ispuštaju dlačice, mekani su i super odrade svoj posao <3. Još jedan must have proizvod i velika pohvala za MUA tim i njihove super kistiće! :)

Jeste li probali koji od MUA kistova? Kako su vam se svidili

Niki

Broj komentara: 10:

  1. Nisam nikada koristila njihove kistove, ali očito bih mogla naručiti koji. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala, ali na WL su mi definitivno!

    OdgovoriIzbriši
  3. E isti ti su mi na listi želja! Čim bude neka akcija, naručujem ih :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam nekoliko njihovih kistova i odlični su mi!

    OdgovoriIzbriši
  5. Nisam probala ali vidim da trebam :) Cijene su super i još tako dobri,taman treba mi jedan manji :) i još ne opadaju dlačice...divota :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Imam bockalicu ovu i dobra je, samo šteta kaj je premala.

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...