srijeda, 9. listopada 2013.

Kozmo piling krema za lice s marelicom i zelenom glinom

Hello!

Danas ćemo Vam pisati o Kozmo piling kremi za lice s marelicom i zelenom glinom koju smo dobile na BB dayu.


Količina: 75 ml

Cijena: 24,99 kn

Hrvatski proizvod 

Ne sadrži parabene, umjetna bojila, silikone i sintetičke arome


Na slici možete vidjeti kako piling krema izgleda. 

Ima u sebi mala zrnca koja jako lijepo očiste kožu.



Niki:

Kao što znate, ja imam mješovit tip kože i ovaj piling mi nije baš sjeo jer na mješovitoj i masnoj koži ostavi kao masni sloj koji se ne može lijepo oprati.

Proslijedila sam ga mami da ga proba (ona ima normalnu do suhu kožu) i ona je baš zadovoljna njime. (woohoo).

Veki:

Ja imam normalnu do suhu kožu i meni se ovaj piling jako svidio. Lijepo očisti lice i ostavi kožu mekanom. Nije pregrub za nanošenje i definitivno ću ga nastaviti povremeno koristiti.


Dakle, ako imate suhi ili normalni tip kože, predlažemo vam da probate ovaj piling jer će vam se sigurno svidjeti :)


Jeste li probali ovu Kozmo piling kremu ili neku drugi od njihovih proizvoda? Koje pilinge za lice vi najčešće koristite?

Niki & Veki

Broj komentara: 6:

  1. Znači,meni ne bi odgovarao jer imam mješoviti tip kože,ali moram priznati da izgleda lijepo... Ja koristim Loreal ili Neutrogena piling i dobri su za moju kožu lica,dobro čiste ne ostavljajući dodatnu masnoću koja bi meni bila suvišna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Znači meni nebi odgovarao, imam mješovitu kožu. Imala sam onu masku od zelene gline, ajme majko, meni to niš nije valjalo, isto mi je nakon korištenja ostajao neki mastan film na faci, užas... :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A mojoj masnoj koži je ta maska baš super :D Eto, nikad ne znaš kako će kome što odgovarati.. Ja branim tu masku kao da mi je plaćeno hahahahah :D
      Nisam probala, ali tko zna, možda bi mi i odgovarala!

      Izbriši
  3. ja već dvije potrošila predobra je :D
    ako ti je na licu ostao mastan film, nisi ga dovoljno isprala, to se i meni prvi put dogodilo ;)
    zato je redovito koristim pod tušem hihi

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja koristim od Lilith prirodne kozmetike turski piling, nebi ga mijenjala nikad jer em nema kemikalija i sve je prirodno, em mi dugo traje pa opravdava možda malo višu cijenu (55kn) i em mi je nevjerojatno pročistio moju masnu kožu, tako da imate preporuke od mene za taj piling ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Nakon fijaska s njihovom maskom od zelene gline nemam namjere bilo što njihovo stavljat na lice :DD Grozna mi je bila :/

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...