utorak, 11. ožujka 2014.

Garnier kreme za mješovitu i masnu kožu lica

Hello!

Evo mene s jednim dužim postom u kojem ću vam pisati o kremama za lice koje jako volim i koristim više od 5 mjeseci :)


Na gornjoj slici možete vidjeti 3 kutijice od krema.  Druga i treća krema su iste kreme jedino neznam koje je novije pakiranje. Bitno je da je Garnier mijenjao samo pakiranje i da je krema ostala ista :) A ova prva krema je krema kupljena u Mulleru (nisam ju našla u niti jednoj drugoj drogeriji).

Evo da vidite prvo sastav od ove dvije kreme koje su iste i da vidite da se sastav nije mijenjao :)


Za ovu kremu sam prvu put čula kad sam čitala ovaj post od Nyx's Cutie Pies

Od početka sam se oduševila njome. 

Super matira kožu a ne isušuje ju!  I ambalaža je baš praktična jer ima pumpicu. Krema ima 50ml.

Što Garnier kaže:

"To je hidratacijska, visoko matirajuća formula koja dvostruko djeluje protiv prištića i ožiljaka:
  1.  Obogaćena anti-bakterijskom salicilnom kiselinom, smanjuje nepravilnosti i čisti kožu.
  2. Obogaćena prirodnim regenerativnim aktivnim kompleksom vidljivo smanjuje posljedice nesavršenosti i čisti ten."


Potrošila sam 2 bočice ove kreme i pri jednom posjetu Mulleru htjela sam kupiti još koju da imam doma u zalihama. Ali sam se iznenadila što u Mulleru nije bilo ove kreme nego ova čiju sliku možete vidjeti ispod. 

Odlučila sam ju kupiti i nisam požalila. :)


 Ova krema dolazi u tubici i ima 75 ml.  I ključna stvar - ova krema se na mojoj koži ponaša jednako kao i prethodna samo za istu cijenu (40 kn) dobijem 25ml proizvoda više! :)  


I evo sastav od kreme iz Mullera. Nije u potpunosti isti kao kod gornje kremice ali meni odgovara :)



Evo da vidite teksturu sve 3 kreme: 




I za zaključak:
  • ovo je antibakterijska krema za mješovitu i masnu kožu i djeluje protiv prištića i mitesera
  • primijetila sam da su mi se i pore malo smanjile
  • super je kao podloga tekućim puderima 
  • ako imate Muller u blizini, kupite ovu kremu u Mulleru jer dobijete više proizvoda :)

Borite li se i vi s mješovitom i masnom kožom? Prištićima i miteserima? Jeste li probali koju od ovih krema?

Niki

Broj komentara: 17:

  1. I koja ti se cini generalno bolja? Jel ima bar neke razlike pri koriscenju? Ili u teksturi kada se namaze?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Mozda je ova iz mullera mrvicu jaca pa mi je ona bolja :)

      Izbriši
  2. Ja koristim ovu drugu tj. na prvoj slici prvu, koja se kupuje u Mulleru, u pocetku me odusevila i popravila mi stanje koze no nakon par tjedana nista, postala mi je beskorisna i sad trazim nesto bolje :/ ali i dalje nije losa krema, super je za masnu kozu. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bas mi zao da ti nije dobra na duze staze. nadam se da ces naci nesto sto ti odgovara..

      Izbriši
  3. Drago mi je što se radi o pozitivnim utiscima jer dugo ih gledam,a nikako da kupim i zato hvala za rješenje dileme i moja prva kupovina ima da uključi i ove Garnier kreme,jer upravo su namijenjene mojoj koži :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam koristila nijedan od proizvoda koje ti koristiš. I ja vodim borbu sa mitiserima i bubuljicama i proširenim porama. Za sada najviše mi je pomogla Avene TriAcneal krema i Effaclar Duo. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam ih probala, ali drago mi je da si nasla sto ti odgovara :)

      Izbriši
  5. tražim nešto ovako, za masnu kožu što matira, a istovremeno hidratizira :)
    budem isprobala, nije skupo :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Ooooo :) Vidim da se spominjem i da je dobro poslužila moja recenzija :) :) Baš mi je drago :) :) :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. odlicna je bila preporuka i jako sam ti zahvalna na onoj recenziji! :)

      Izbriši
  7. Imam mješovitu kožu i kada dođem u fazu da imam malih problema s tenom uvijek ih uz pomoć Garnier-ove linije PureActive uspijem riješiti :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Imam sreću pa nemam zahtjevnu kožu.:) Veoma je Čista, nije problematična, jedino Što se ponekad pojačano masti.
    Nisam koristila niti jednu od ovih krema, jer zbog nezahtjevne kože mi odgovaraju i obične Niveine kreme.:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ajme, blago tebi!! nadam se da se to nece promijeniti :)

      Izbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...