petak, 14. ožujka 2014.

KIKO - Ultra Glossy olovke za usne



Drage naše, danas Vam donosim post o olovkama za usne koje sam kupila u Kiku u Trstu. Radi se o Ultra Glossy olovkama za usne u nijansama 608 (Bordeaux) i 610 (Rose Dafne) ja sam izabrala te dvije nijanse od sveukupno 16 nijansi.

Količina: 1,2 g
Cijena: ja sam ih platila 1 i nešto sitno eura, regularna cijena je 5,20 eura a trenutna cijena na njihovoj stranici je 1,90 eura.


Obje olovke su jako kremaste, izuzetno lako se nanose i dobro su pigmentirane. Od ovih olovka ne očekujte postojanost jer su više „sjajila“ u olovci. Na mojim usnama se zadrže maksimalno 2 sata bez jela i pića.

Nijansa 608 – Bordeaux – je divna tamno crvena nijansa sa šljokicama koje se dosta osjete na usnama. Olovka divnoooo miriše, taj voćni miris me oduševi svaki put kad ju koristim.
 





Nijansa 610 - Rosa Dafne - je blijedo ružičasta  isto sa šljokicama koje se puno manje osjete na usnama. Miris je također voćni. :)





Ove olovke nosim uvijek kad mi se ne da nositi ruž ili sam u žurbi i ne smeta mi popravljanje. Za jedan euro sam posve zadovoljna i sviđa mi se divan sjaj koji daju. Sve proizvode možete pronaći na Kiko stranici.


Koristite li olovke za usne? Preferirate li više olovke za usta ili ruževe?

Veki :)

Broj komentara: 9:

  1. Ove olovke uopće nisam skužila , 1€ kažeš ? Za tu cijenu su fantastične ... Sljedeći put ću malo bolje gledati. Kako ti se sviđaju njihove maskare? Ja nisam bas zadovoljna:-(((

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bile su na popustu kad sam bila, idem opet u cetvrtak i nadam se da ce biti opet. :) Nisam probala maskare. Nekako sam najvjernija Avonu glede maskara. :)

      Izbriši
  2. ova prva - Bordeaux nijansa, mi je baš predivna/posebna :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Nijanse predivne,a cijenu neću ni komentirati ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Roza izgleda super,al mi ne bi stajala nimalo....vise sam za tamne ..morat cu probati tu bordeaux

    OdgovoriIzbriši
  5. Crvena je divna! Šteta što nije postojana, baš ne volim stalno razmišljati i gledati trebam li popraviti usne.

    OdgovoriIzbriši
  6. Rosa Dafne mi je divna :)
    Preferiram ruževe, ali mi ni olovke nisu mrske, imam ih 3 komada i volim ih koristiti.:)

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...