petak, 7. ožujka 2014.

Mini New in

Drage curke danas Vam donosim mini new in post sa stvarčicama koje sam dobila i kupila. :) Zabranila sam si kupovati kozmetiku ali nekim stvarčicama nisam uspjela odoljeti. :)


Pa da krenemo!

Kiko lakiće (slikicu sam Vam stavila i na Face) dobila sam od Niki i predivni su mi. Radi se o nijansama 435 i 703, te o magnetiću koji sam već isprobala i sviđa mi se.


Prekjučer sam kupila i Catrice divno rumenilo u nijansi 040 Think Pink i sjenilo u nijansi 030 We Are The Champagnes. Ukolikon se sjenilo pokaže dobrim idem i po ostale nijanse. :)



Essence kistić već imam, ali uvijek mi pofali ovakvih kistova a i ovime sam jako zadovoljna tako da sam uzela još jedan. Nikako ga nisam mogla uhvatiti, stalno je bio rasprodan i jučer sam napokon upjela.

Balea peeling gel za normalnu i mješovitu kožu uzela sam na slijepo. Nadam se da će se pokazati dobrim. Jeste li isprobali ovaj proizvod? :)


Corine de Farme micelarna otopina je nešto što sam željela od kad sam pročitala post kod Ane. Jedva čekam danas isprobati ju.


Nadam se da ste i vi kupili neke lijepe proizvode. A od sad mi slijedi izbjegavanje kupovine makar dok dio ne potrošim. :) 

Koristite li neki od ovih proizvoda? Koje ste proizvode kupovali najviše u zadnje vrijeme?

Veki :)

Broj komentara: 40:

  1. odlične stavrčice :) kiko lakove nemam ali imam njihove ruzeve,ostale proizvde nisam imala priliku probati

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Kakvi su ti njihovi ruževi? Ja imam dosta toga od njih ali ne i ruževe. :)

      Izbriši
  2. Gdje si ugrabila micelarnu i koliko je došla? Imam rumenilo i piling, ok su mi :D

    OdgovoriIzbriši
  3. baš me zanima kakav je Balein piling :) nedavno sam si kupila 2 Essence četkice,ako vidim ovu mogla bi si je isto kupiti,u manjku sam s četkicama :) Catrice sjenilo izgleda prekrasno!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sjenilo je prekrasno. :) Osim ove ima još nekoliko isto divnih nijansi. :) Danas ću isprobat peeling ja se nadam da je ok. :)

      Izbriši
  4. Htjela sam ovo sjenilo, ali više mi se paleta isplatila nego samo jedno. :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Imala sam ovo rumenilo i odlično je. Sviđa mi se ova micelarna. Mogla bih ju jednom probati. Javi svoje dojmove. :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za sad mi se svida. :) Drago mi je da ti je rumenilo dobro. :)

      Izbriši
  6. Ovaj kistić također bezuspješno pokušavam ulovit već danima :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Super stvarčice! :) Baš me zanima Catrice sjenilo, javi dojmove! :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
  8. Taj kist već duuuugo ne mogu uloviti. :/ Valjda budem jednom. A Balea peeling gel nisam probala. Voljela bih isprobati njihov 3u1. Samo da vidim razliku između Balee i Garniera.

    OdgovoriIzbriši
  9. Super shopping :) baš me zanima micelarna, mogla bi i ja to potražiti :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Imam istu nijansu Catrice rumenila i obožavam ga :)

    OdgovoriIzbriši
  11. Imam sjenilo iz te linije ali u bji stare bronze i obožavam ga. Shimmerasto je i dosta se teško radi sa njim ali kad uđeš u fazon, ne sumnjam da će te oduševiti. Ja ga volim u poslednje vrijeme nanijeti mokrim kistićem nakon što stavim eyeliner i bude WOW :)) a imam i tu nijansu Catrice rumenila :))

    OdgovoriIzbriši
  12. Ove lakove od Kika imam, imam i crni lak za magnet i magnet(isti takav tvoj i jedan drugog oblika).Ma joj totalni sam tudum za taj tip lakiranja s magnetom. Uvijek sve umrljam i magnet i prste i oko nokta. Imam isto to catrice sjenilo u zlatnoj boji i super mi je, a micelarnu želimo recenziju to svakako...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahaha meni je isto bilo malo cudno s magnetom, ali dobro je proslo. :) Drago mi je da ti sjenilo odgovara, prekrasna su sva ta sjenila. :)

      Izbriši
  13. Jedva čekam čuti dojmove o CDF:)
    Ovaj Essence kistić i ja nikako da uhvatima a izvrstan je! I lajk za Catrice sjenilo <3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Za sad mi je dobra, ali pricekat cu jos malo, hvala tebi sto si nam je predstavila. :) Ma odlican kistic, eto ja sam ga jedva ulovila. :)

      Izbriši
  14. Taj magnetic od kika mi je tiha patnja, nadam se da ce se ukazati prilika da ga nabavim :D

    OdgovoriIzbriši
  15. Catrice rumenila su mi super, imam 3 ovakva i još jedan gdje su tri nijanse zajedno.

    OdgovoriIzbriši
  16. Super je balein piling gel, ja sam ga koristila. Imas i losion i blagi gel za umivanje isto nisu losi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni se isto za sad sviđa iako mi treba još vremena da ga pošteno testiram. :)

      Izbriši
  17. Ovog zlatnog od Catrice-a kod nas nikad nema -.-' grrrr.... Uzela sam samo zeleni metalic i super mi jeee

    OdgovoriIzbriši
  18. Ajme, lakovi su divni, a i rumenilo mi je super!
    Ovaj Balein piling nemam, no imam obični gel za umivanje lica u takvoj ambalaži i odličan mi je.:)
    Općenito su mi Baleini proizvodi super, kvalitetni a povoljni.;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dosta ljudi hvali gel za umivanje, morat cu ga probat. :)

      Izbriši
  19. Uh, vidim da je kistić za eyeliner u novoj boji. Imam onaj ljubičasti i meni je odličan. Stalno planiram kupiti još jednog, barem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da sada je ružičasti. <3 Ovi kistici su odlični i uvijek ih fali. :)

      Izbriši
  20. bas me zanima kakva je ova micelarna, kod nas je nema, ali mi dobro skine i garnierova.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala Garnier, ali jesam od Bioderme. Ova micelarna super skida šminku i za sad mi je stvarno dobra. :)

      Izbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...