subota, 1. ožujka 2014.

02/14


Hello! :)

Evo nas s još jednim zajedničkim postom :) Danas čemo vam pisati o stvarima koje su nam obilježile drugi mjesec 2014. godine  :)

Veki

Ono što mi je najviše obilježilo ovaj mjesec je polaganje svih ispita. Gotovo je s učenjem i ostaje pisanje diplomskog rada. Što je najsmiješnije ja volim učit tako da će mi to falit. :)

Osim toga nastavila sam i dalje sa vježbanjem. Također, počela sam sve više kuhati, tako da je svaki dan na meniju nešto malo zdravije od mojih prijašnjih obroka. :)


Nalijepši događaj mjeseca mi je bilo Valentinovo, inače tome ne pridajem veliku pažnju. Ove godine nas pet prijatelja otišlo je na večeru u Roko u Opatiju. I naravno oduševili smo se kao i svaki put. Prefino jeeee! :) Osim toga dobila sam i buket cvijeća koji sad sušim. :)




Niki

Prva stvar koja je obilježila ovaj mjesec je da sam položila sve kolegije na faksu. Službeno nema više kolokvija i ispita nego samo tipkanje diplomskog i njegova obrana :)


Najveći dio ovog mjeseca sam provela na poslu i po busevima. (prvo na posao, pa s posla doma na brzinu jesti, pa nazad u grad na engleski pa opet doma)


U Mulleru sam bila kupila neke pahuljice koje su mi odlične pa ih svaki dan miješam i dodam malo grožđica




Što se tiče same kozmetike, najveći prijatelj mi je bio moj novi Kiko korektor o kojem imam u planu pisati kad uhvatim malo slobodnog vremena :)





Što je obilježilo vašu veljaču ove godine? :)


Niki i Veki

Broj komentara: 5:

  1. Cure čestitam na položenim ispitima!!! Bravo :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Još jednom čestitam na svim položenim ispitima! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Čestitke na položenim ispitima! :) Tereza

    OdgovoriIzbriši
  4. cure divno, čestitam na položenim ispitima :))))

    OdgovoriIzbriši
  5. čestitam na položenim ispitima :D
    najviše sam se nasmijala na ovaj dio o busevima.. i ja u zadnje vrijeme provodim dosta vremena u njima i iritiraju me hahah

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...