petak, 21. ožujka 2014.

Sleek Be Beautiful Blemish Balm Cream

Hello! :)

Evo mene s postom o Sleek Be Beautiful Blemish Balm kremi.



Cijena: 13,49 $

Količina: 50 ml

Rok trajanja: 12 mjeseci



Dostupno 7 nijansi (link), a moja nijansa je FAIR (najsvjetlija)

Kao što vidite na pakiranju, ima i zaštitni faktor 15.

"Sleek MakeUP´s  Be Beautiful Blemish Balm Cream, brings the worlds of skincare and makeup together. The full coverage formulation instantly conceales skin imperfections, resulting in a natural, flawless finish. The red algae extract assists in the prevention of wrinkles, normalises the skin´s moisture content, as well as promotes suppleness to the skin.
Vitamin C, a potens anti oxidant, aids in the redusction of skin discoloration, hence providing the skin with a natural glow. Tre presene od peptides, gradually repair damaged skin. Further damage to skin is kept at bay due to the SPF protection provided."

Sastav:
              

Do sad znate da ja imam mješovit tip kože i ovu kad nosim ovu BB kremu moram T-zonu matirati puderom u prahu ili u kamenu kao i sve druge BB kreme. Po meni su BB kreme inače najbolje za suhi to normalni tip kože pa tako to vrijedi i za ovu.

Po ljeti ju nisam mogla nositi jer bi jako brzo nestala s lica jer se jako znojim ali po zimi je ok.

Daje onaj prirodan look i po meni je dosta za svaki dan (dakle, ako volite jako prekrivanje i za preko dana ovo nije BB krema za vas)


Evo da vidite usporedbu nijansi:

Sleek BB Cream in LIGHT, Manhattan Easy match in SOFT PORCELAIN, Revlon Colorstay in Buff

Sleek BB Cream in LIGHT, Manhattan Easy match in SOFT PORCELAIN, Revlon Colorstay in Buff

Sleek BB Cream in LIGHT, Manhattan Easy match in SOFT PORCELAIN, Revlon Colorstay in Buff


I za kraj sličica da vidite koliko prekriva



Dakle, ako nemate masnu kožu lica i ako tražite BB kremu koju će te nositi svaki dan moja preporuka je da probate ovu :)


Koristite li BB kreme? Jeste li probali ovu od Sleeka? Koristite li tekuće pudere ili BB kreme svaki dan?

Niki

Broj komentara: 27:

  1. Koristim Nivea visage toniranu kremu. Planiram da probam Garnier pošto sam čula da je manje masna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Koristim Revlon Colorstay jer imam masnu kožu, pa baš ne preferiram bb kreme..al čini se ok za one kojima ne treba jako prekrivanje :)
    Tanja H.

    OdgovoriIzbriši
  3. Slažem se da BB kreme generalno nisu baš za masnokošce, nisam dosad koristila nijednu, a da nisam morala dodatno matirati lice, uključujući i ovu koju trenutno koristim, Avon Anew Vitale BB, ali lice poslije nje bude taaako baršunasto meko da joj ne mogu odoljeti.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. morat cu malo viditi njihove nijanse pa ako mi koja odgovara da probam :)

      Izbriši
  4. Na ovu moju masnu kožu ništa ne ide,a i izgledaju mi malo žućkasto...a ja ne pripadam bas tom tonu..A steta...

    OdgovoriIzbriši
  5. Koristila sam Catrice BB kremu, odvratna mi je, masna, loše prekriva. Kad se šminkam koristim puder.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ju nisam probala ali mama ju ima i cini mi da je njoj ok :)

      Izbriši
  6. Imam Docteur Renaud BB kremicu, i divna mi je.:)
    Iako se Čini dosta tamna, prilagodi se mojoj koži.:)
    Moram priznati kako ipak rijetko koristim pudere i BB kreme, a još uvijek nisam isprobala ništa od Sleek kozmetike.:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Također imam masnu kožu s dosta nepravilnosti, pa koristim tekući puder, uopće nisam niti probala BB kremu.

    OdgovoriIzbriši
  8. Koristim BB kreme,ali kao što kažete,nisu baš za masniji tip kože,posebno naglašenu T zonu,tako da i ja uvijek matiram...a u zadnje vrijeme,prešla sam na pudere namijenjene masnoj i mješovitoj koži,a zadnji mi je iz Artdeca...dobar je,mada je uvijek potrebno malo pudera u prahu :) Ovu nisam probala,ali ima dobre nijanse,za svakoga ;)

    OdgovoriIzbriši
  9. Koristim BB kreme, Garnierova za mještovitu mi je bila dobra no sad me razočarala, kao da su nešto mjenjali :( Tražim drugu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni je od garniera ona svjetlija nijansa tamna tako da sam preskocila

      Izbriši
  10. izgleda interesantno:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Držim se pudera, iako bi mi BB krema uvelike ubrzala cijelu jutarnju proceduru prekrivanja. Sad mi je drago šti nisam nikada poklekla i naručila ovu jer je preslaba za moja crvenila, hiperpigmentacije, kapilare i što sve ne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, da, bila bi ti preslaba ako imas malo vise toga za prekriti.

      Izbriši
  12. Volim prirodan look pa vjerujem da bi mi se ova BB krema svidjela. :)

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...