utorak, 10. srpnja 2012.

Balea tonirana krema



Pred mjesec dana vidila sam da je dosta cura pričalo i pisalo o ovoj kremi pa sam i ja otišla do DM-a i kupila ju, da vidim kakva je :)  (Kud svi, tud i mali Mujo! :) )


Tko do sad nije čuo za ovu toniranu kremu, ona je dostupna jedino u DM prodavaonicama i to u dvije nijanse : Naturell i Bronze.  Količina je 50ml.




 Ja sam uzela nijansu Naturell jer je svijetlija i postojala je veća šansa da će mi odgovarati. Ali naravno da nije. To je uvijek tako. U našim drogerijama jednostavno nema pudera i toniranih krema za cure svijetlije puti. Ali pošto sam ovo ljeto odlučila potamniti spremila sam kremu na dno ladice s proizvodima koje ne koristim u nadi da će mi jedan dan odgovarati nijansa.





(na ovoj slici može se vidjeti da se krema lijepo stopila s kožom, ali na mom licu tako ne izgleda jer su mi ruke malo tamnije)

Kako sam od ovog nenormalnog sunca uspjela malo potamniti (i to bez sunčanja i odlazaka na plažu) odlučila sam opet probati kremu da vidim dali ću sad imati više sreće.

I dalje mi je pretamna za slojevitije nanošenje, ali može poslužiti za ove tople dane. U jednom sloju dobije se lagano izjednačena koža lica, ali i dalje treba koristiti korektor ukoliko imate veće nepravilnosti na koži.

Ja ju osobno nanosim tako što uzmem malo nivee soft i pomiješam s ovom toniranom kremom jer mi ju je tako puno lakše nanijeti i ne moram se žuriti da mi nebi ostale flekice. Podočnjake riješim Flormarovim korektorom (čiju recenziju možete pročitati tu:  LINK) i sve to fiksiram Rimmelovim Stay matte puderom u kamenu.

Ova kombinacija mojoj koži u potpunosti odgovara i nisu mi se pojavili nikakvi prištići i slično.

Sve u svemu, krema nije loša, ali nije ni najbolja. Šteta što nema većeg izbora nijansi ili da je barem ova svijetlija nijansa barem malo svijetlija nego što je. Jer ova svijetlija nijansa je u rangu s Revlonovim CS tekućim puderom broj 180 sand beige  što nije tako svijetla nijansa.

Cijena ove kreme je 20kn, tako da nećete puno izgubiti ukoliko vam ne odgovara.


Jeste li vi probali ovu toniranu kremu? Koja je tonirana krema vaš favorit? Ako ne niste fan toniranih krema - koje tekuće pudere volite? :)

Lijep pozdrav i držite se hlada! :D

Niki

Broj komentara: 16:

  1. Pitanje - koliki je taj spf? Pise li negde?
    Bice mi pretamna, ali bolje da je mazem po vratu i dekolteu, nego da poludim zbog pudera koji se sliva :)

    OdgovoriIzbriši
  2. mislim da je nijansa revlon cs pudera 180 sand beige, a buff je najsvjetlija :) i mene nervira što teško mogu naći dovoljno svijetlu nijansu, pogotovo zimi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, da, oprosti pogrijesila sam i evo ispravila. meni je revlonov 150 po zimi mrvicu pretaman, ali mi je od bourjois healthy mix serum 51 odlican. (Niki)

      Izbriši
    2. Najjsvetlija nijansa u Revlona je 110 Ivory,ja je imam,i super mi odgovara :) (inače sam Casper...) :)

      Izbriši
    3. najsvijetlija je 110 ali je rozog podtona tako da meni ne odgovara.

      Izbriši
    4. Meni inače ne paše žuti podton,s ostalim mogu izaći na kraj :)

      Izbriši
    5. ja mogu sa zurim al ne mogu s rozim :D (Niki)

      Izbriši
  3. Vidiš, nisam ni znala da Balea ima toniranu kremu, sad me jako zanima :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :D
      tako je i mene zanimalo pa sam rekla da idem probati jer za 20 kn necu propasti :D

      Izbriši
  4. Znala sam za ovu kremu, ali nisam nigdje vidjela da ju je netko probao. Mogla bi probati iako ne koristim tonirane kreme :D mislim da će mi biti dobra zamjena za puder kad odem na more i potamnim :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam ni ja koristila tonirane kreme ali sam isla probati i nije lose. iako je velika vjerovatnost da cu ju koristiti samo po ljeti dok su ove nesnosne vrucine. :)

      Izbriši
  5. Da li vjeruješ da je meni i 51 Broujois healthy mix pretaman? Ne drastično, mogu se provući s njime, no svejedno je za pola nijanse tamniji i to se vidi kada na to obratiš pažnju. I zasta ne znam što bih napravila jer mislim da je on jedan od nasvjetlijih pudera što ih nudi drogerijski rang. :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a joj. da, nazalost, mislim da kod nas ne postoji svijetliji puder od toga, ali ja dok nisam otkrila HM serum imala sam u planu naruciti onaj kao bijeli tekuci puder koji pomijesas sa svojim tekucim puder da bi ga posvijetlila. znam da je jedna cura na sminkerici radila post o tome: http://www.sminkerica.com/kozmetika/manic-panic-dreamtone-posvjetljivac-pudera/

      Izbriši
  6. Šteta što nema svijetlih nijansi.. Kupila bih ju sigurno. I ja sam svijetla, čak i ljeti.

    OdgovoriIzbriši
  7. ja sam probala neki dm to jest balea puder i bio mi je grozan...možda da probam ovo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja sam ga proslijedila na kraju bila mami jer mi je bio taman. inace mi se svidio. pa provjeri prvo nijansu i probaj :)

      Izbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...