utorak, 17. srpnja 2012.

2 najdraža rumenila

U ovom postu ću vam predstaviti svoja 2 najdraža rumenila :)

S-he stylezone powder rouge

                                  

Nijansa: 001
Količina: 5 grama
Cijena: 29,90 kn
Dostupnost: DM prodavaonice
Proizvodeno u EU


Ovo rumenilo nema nikakav posebni miris (meni uopće ne miriši). Postoje još 3 nijanse ovog rumenila ali nisam još niti jednu probala jer mi se ovo jako sviđa. 

Nježno roze boje je i nema nikakvih šljokica u sebi i zato ga najviše koristim za dnevne lookove. I postojanost mu nije loša - izdrži jedno 5, 6 sati.



Flormar pretty compact blush on


Nijansa: P112
Količina: 14 grama
Cijena: 30 kn
Dostupnost: Flormar prodavaonice i Kozmo prodavaonice

Proizvedeno u Turskoj 




 Ovo rumenilo za razliku od prethodnog ima miris koji mi se jako sviđa ali neznam s čime ga usporediti ni kako ga opisati :) Ako se ne varam, dolazi u još 2 ili 3 nijanse.

Što se tiče samog rumenila - vrlo jaka pigmentacija i stvarno treba paziti s njim kad se stavlja jer bez problema se pretjera.  

Postojanost mu je odlična i nadam se će uskoro biti i više nijansi :)






(lijevo Flormar, desno S-he stylezone)



(lijevo S-he stylezone, desno Flormar)

Trenutno čekam da mi dođe Indecent rumenilo od Detrivore Cosmetics koje izgleda ovako:



I u planu imam naručiti od Sleek Rose Gold koje sam vidila kod Chloee na blogu i zaljubila se odmah u njega :)




A sad da čujem vas - jeste li probali koje od ovih rumenila? Koja rumenila su vaši favoriti?

Niki :)


4 komentara:

  1. Zgodna se čine :) Ne znam, ali s-he me uopće ne privlači i nikad mi nebi palo na pamet da imaju ok rumenila.. :D Meni su super Catrice rumenila, a na wish-listi mi je Benefit Coralista i MAC Fleur Power :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Catricu rumenila imam duze vrijeme u planu da probam ali uvijek nesto drugo uleti :D
      i svidaju mi se jako ova dva sta su ti na wish listi :D (Niki)

      Izbriši
  2. meni su iznimno draga Inglot rumenila...pigmentirana su i postojana.
    od ovih tvojih nisam probala niti jedno!
    s-he mi ima cool pakiranje :)
    wishlistu za rumenila nemam :( nekako imam osjećaj da kada si isprobao neke određene nijanse da si isprobao sve...što god swatcham nađem to u nekom drugom obliku, pakiranju, cijeni i slično... ali sam jednako toliko iracionalna za highlightere :D pa možeš u idućem postu nabaciti samo highlightere? :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Od inglota nisam jos nista probala, al njihova sjenila su mi jako privlacna :D
      a za highlightere, ja imam samo jedan i to od sleeka (ovo ti je link za recenziju: http://niki-veki.blogspot.com/2012/03/sleek-makeup-face-contour-kit.html)

      Izbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...