subota, 11. siječnja 2014.

Ulja za kosu :)

Hello! :)

Evo danas post o uljima za kosu koja sam probala i koja koristim :)



Balea Professional ulje ta jako oštećenu i suhu kosu s arganovim i suncokretovim uljem



Cijena: 34 kn

Količina: 100 ml

Gdje kupiti: DM

Pročitala sam barem 10 recenzija ovog ulja i svi su bili oduševljeni njime pa hajde da ga i ja probam. Potrošila sam malo više od pola bočice (i to u mjesec dana jer se brzo troši) i moram reći da sam stvarno razočarana. Ovaj proizvod je isušio moje vrhove koji su 2 tjedna nakon šišanja izgledali kao da se ponovno moram ići šišati :(  

Definitivno ne kupujem opet!


OLEO THERAPY ULJE MAKADAMIJE

hladno tješteno biljno ulje


Cijena: 34,55 kn

Količina: 100 ml

Gdje kupiti: Kemig, (u Rijeci ima u određenim ljekarnama)

Nakon što sam vidila što je Baleino ulje napravilo mojoj kosi morala sam kupiti nešto novo što će mi nahraniti kosu.  Dok sam bila u ljekarni bila je promocija Kemigovih ulja i kupila sam ovo i obožavam ga! :) 2 dana za redom sam ga stavila na donju polovinu kose (onako kao masku) i spavala s njim i u ta 2 korištenja mi je u potpunosti oporavio vrhove! Nisam mogla vjerovati! I dalje jednom tjedno stavljam ga kao masku i spavam s njim i ujutro perem kosu.  I što mi je isto važno, lako se ispere iz kose.

Definitivno kupujem opet kad potrošim! :)


BIO PRIMO KOKOSOVO ULJE


Cijena: mislim da oko 30 kn (zaboravila sam)

Količina: 200 ml

Gdje kupiti: Muller

Preko ljeta sam čitala dosta o kokosovom ulju i kako super nahrani kosu. I onda kad sam bila u Mulleru kupila sam ga. On je u krutom stanju i sa žličicom sam ga izvadila u padelicu i rastopila i kad se malo ohladio nanijela sam ga na donju polovinu kose. Držala tako jedno pol sata i išla oprati kosu. I jedva sam ga isprala iz kose! Morala sam kosu jedno 4, 5 puta šamponirat i jedva sam ga se riješila. I nije mi ništa nahranio kosu. 

Ne kupujem ponovno!


OROFLUIDO BEAUTY ELIXIR



Cijena: ovisno o prodajnom mjestu i količini  

Količina: ima od 50ml i od 100 ml

Gdje kupiti: određeni frizerski saloni, ja sam svoj naručila s BeautyBay.com (100 ml za 165 kn)

Kao što vidite bočica je skoro pa prazna. Ali jako dugo traje - meni više od godine dana, ali da nisam koristila ono Baleino ulje bilo bi točno bočica za godinu dana. Predivan miris i super njeguje kosu. Novo pakiranje je već na putu do mene :)
Možda vam se čini da puno košta ali s obzirom koliko se sporo troši isplati se sigurno.

I za kraj, evo slika da vidite teksturu svih ulja:

1. OleoTherapy ulje makadamije 2. Kokosovo ulje 3. Orofluido 4. Balea ulje
Ulje makadamije je najrjeđe od ovih i lako se nanosi. Orofluido i Balea ulje su slične boje ali je Orofluido gušće i puno ga manje treba.


Eto, to bi bilo sve od mene. Ako imate još kakva pitanja slobodno pišite u komentare.


Koristite li vi ulja za kosu? Ako koristite, koja? Jeste li probali koje od ovih koje ja imam?

Niki


32 komentara:

  1. Odličan post! Nisam probala ni jedno od ovih ulja, ali sada znam koja neću ni probati :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš sam iznenađena ovim o kokosovom ulju, meni je ono sveti gral za njegu kose, baš sam o njemu pisala u zadnjem postu. I šokiralo me je ovo da ga nisi mogla isprat jer ga ja bez problema uvijek isperem a i znam da ga masa ljudi koristi za kosu i da im je odlično. No svakako neće pokazati ni jedno ulje svoje blagodati nakon jednog ili dva korištenja nego nakon nekog dužeg perioda. A kokosovo ulje djeluje u unutrašnjosti dlake a ne omota samo njenu površinu kao većina drugih ulja pa zbog tog nema intenzivnog osjećaja zaglađivanja nego ono prvenstveno hrani vlasište i regenerira i ojačava vlas.

    Nisam isprobala makadamijno ulje, ali mi je ono na wl. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, da, vidila sam post :) i meni je zao da ga tesko mogu isprati ali makadamija spasava stvar :)

      Izbriši
  3. Koristila sam kokosovo ulje, baleino i macadamia ulje ali ne ovog proizvodjača. Sa svim uljima sam bila zadovoljna. U početku nisam mogla da nadjem meru, pa sam stavljala više ulja nego što je rebalo. Vremenom sam naučila i oporavila sam kosu. Najviše mi je pomoglo macadamia ulje, ali je i dosta skuplje u odnosu na ostala ulja. Što se tiče kokosovog, prezadovoljna sam njime, jedino što mi smeta je što moram dosta puta da perem kosu posle njega kako bi se sve skinulo. Balea ulje se kod mene baš sporo trošilo, koristila sam samo za krajeve uglavnom. A što se tiče Orofluido ulja odavno želim da ga kupim, pošto ga svi hvale. Takodje, koristila sam još i ricinusovo ulje za rast kose. Jeste mi kosa dosta porasla od njega. Izvini na ovom dugom komentaru :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovo moje od makadamije nije bilo skupo a super je :) ja zadnje vrijeme gledam dal da kupim ricinusovo ili cickovo ulje pa da malo potaknem kosu da naraste. morat cu malo jos potrazit na netu sto je bolje :)

      Izbriši
  4. I ja sam očekivala puno od Balea ulja čitajući pozitivne recenzije, a kada sam probala... nije to to :) Mislila sam da bi mogao biti veća zamjena za Avon serum sa arganom ali nije ni blizu, ni blizu. Tako da sam se vratila Avonovom koji je zaista odličan i što je najvažnije kosa izgleda punu bolje :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. prvo od svih ulja sto sam bila koristila su od avona i kod decka imam jednu bocicu kad sam tamo :) nije lose ali meni se relativno brzo trosilo pa mi je orofluido draze :)

      Izbriši
  5. Hm bas mi je cudno kak nisi mogla isprati kokosovo, jer ga imam i ja i normalno ga isperem...moje je iz bio&bio i nerafiniran je mozda to ima veze, ko zna...i daj mi pliz reci dal se makadamija moze stavit na mokru kosu prije susenja?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. do daljnjeg se drzim makadamije al ako mi bude opet do eksperimentiranja otici cu do bio&bio da vidim sta oni imaju od kokosa :) mozes ju staviti na mokru kosu prije susenja ali samo vrhovi i stvarno jako malo (doslovno, 2 do 3 kapi)

      Izbriši
  6. Svi hvale Balea ulje i ja sam bila spremna da kupim, ali sada...nikako! Ja kokosovo ulje dosta lako ispiram, ali ga prethodno uvek otopim. Videla sam da neki ga mazu dok je jos u polu-cvrstom obliku. Orofluido je najbolje ulje ikada. Neguje i mirise najdivnije.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. neznam, svi ga hvale a ja nisam mogla vjerovati kako mi je kosa izgledala. cak me i jedna kolegica pitala sto se nisam isla pred malo sisati i da kako to da mi kosa tako izgleda.

      Izbriši
  7. Sto se kokosovog ulja tice, sve ovisi od tipa kose i vecinom najbolje dojmove imaju osobe guste kose. A Balea ulje - zeno, moram ti reci za prijateljicu koja doslovno ali doslovno-doslovno ne moze da potrosi to ulje pa makar joj zivot ovisio od toga!! :)))) Ja umirem od sege a ona je dusa draga sva ocajna zbog toga. Kaze, kao da se samo puni hahaha ma da vidis cirkusa :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hahahaha. nevjerovatno! a mozda ja brze trosim jer imam malo guscu kosu, neznam. uglavnom se brzo trosi kod mene :D

      Izbriši
  8. Ja ih imam toliko da više ne znam koji isušuje, a koji ne :-) Imam i ovu Baleu, a i onu skuplju verziju Macadamie koja predivno miriše. Uglavnom, mislim da ne znam mjeru ili negdje griješim jer kosa mi je od svih suha kad malo bolje promislim..uff ta kosa

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. probaj se drzati samo jednog da otkrijes koji ti najbolje nahrani kosu. i meni je kljucna stvar bila i da sam i regenerator promijenila :D

      Izbriši
  9. Škicam i ja Orofluido. Jučer sam vidjela Orofluido prah za tijlo za onom retro pumpicom. Moram navaliti na Orofluido.

    OdgovoriIzbriši
  10. Potpuno mi je neverovatno koliko ljudi imaju oprecna iskustva sa istim proizvodima. Ja kokosovo ulje tavim na celu kosu preko noci i kad perem kosu toliko se lako skine, bukvalno kao da nemam nikakvo ulje na kosi. I tako je sa svakim samponom koji sam imala. A kosa mi posle bude nikad meksa i divnija :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a ocito je da smo svi drugaciji. :D ja makadamiju normalno skinem a ovo kokosovo nikako. isto tako puno cura govori kako im je ovo od balee odlicno a meni ne valja. zene! :D

      Izbriši
  11. Fala Bogu da nisam jedina kojoj kokosovo ulje nije nešto :P

    Odličan post!

    OdgovoriIzbriši
  12. Nisam koristila navedena,ali volim ulja i trenutno koristim Glis Kur ulje za kosu,odlično je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. e ja jos nisam probala glis kur. kad budem raspolozena za isprobavanja stavim ga na listu :D

      Izbriši
  13. Trenutno koristim Macadamia ulje za krajeve kose i ricinusovo ulje povremeno. Volela bih da probam kokosovo ulje pošto ga svi hvale.

    OdgovoriIzbriši
  14. Probala sam Orofliudo i koristlia ga duže vremena, ali prešla sam na prirodne ulje. Sada koristim Oleovo arganovo ulje, bademovo ulje i njihov ulje od ruže. Miješam sve tri ulje, nakon tusiranje, na mokru kosu, samo 1-2 kapi od svakog ulje i utrljam u kosu i nastavljam fanirati. Ako imate probleme s uljama, mozda je u kolicina koju stavljate na kosi, jako malo trebate, prema kemiske uljama. Kada znate tocno koliko tvoja kosa ili koza treba, može biti predivan stvar! U mjesec dan, vidim tako velike razlike u svojoj kozi i kosi za polu cijenu i prirodnu je. To volim najvise! Također, ove ulje možeš koristiti na lice, kože, tijelo, super je za suhe stopale i ruke, mislim nema dio tijela gdje ne možeš ga staviti skoro. Naravno, imaju druge ulje za druge svrhove, ovo što sam navela je za anti-aging. Trebate pogledati koja kombinaciju ulje je najbolje za vaše potrebe. Takoder, mozete napraviti kremu od ulje, samo kupi kremu bez mirisa koja je blagi, i stavite 1-2 kapi ulje u 1 veliku žlicu kremu. Mozete mijesati razlicite ulje. Pomiješajte i stavite u čistu posudu za kremu. Recept sam dobila sa interneta. Vjerujem da ce biti bolje nego bilo što možete kupiti u ducanu. Jedva cekam da ga isprobam! Nadam se da je ovo bilo informativno i pomoglo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probala sam i ja Baleino ulje i mnoga druga ulja. Ali jedini pravi rezultat imaju ona prirodna ulja, tako da se definitivno slazem sa tobom Miranda. Za moju kosu koja je suha i kovrčava i potrebma joj je pravilna njega odlicno je kokosovo ulje. Baš sam o njemu pisala na svom blogu: http://prirodne-kovrce.blogspot.com/2015/07/recenzija-encian-kokosovo-ulje.html

      Izbriši
  15. Ja sam probala ulje za kosu orofluido. Odusevila sam se kosi mi je dao dodatan sjaj i miris. Vrlo je povoljan,zato sto traje dugo. Hvala na savjetu.

    OdgovoriIzbriši
  16. Cure.Ja sam frizerka 28 godina.Jezim se od lazi koje citam po forumima Glorije,Mile,Stiry.itd..Pitam se dali je iti jedan strucnjak za kosu procitao te clanke prije izlaska..Toliko o njihovim strucnim savjetima...Imam jako losu kosu cijeli zivot..Sve sam isprobala i na sebi vjezbala..Naj bolja stvar za kosu je ..kombinacija ricinusovog ulja sa bademovim cickovim ili orahovim uljem..Dakle uvjek je baza ricinus..Kupim ga u apoteku dode od 12 do 18 kn zavisi do velicine bocice..ulijem ulje u plasticnu zdjelu za bojanje,onda u to ulujem badem isti omer kao i ricinus.Ta smjesa bude gusta dobro izmesam pinelon i nanosim na korjen kose cijelu glavu.Zatim namazem vrhove.Kad namazete ulje dobro jagodicama prstiju 10 min masirate po korjenu.da se pore otvore i ulje dopre do korjena.Zamotajte glavu prozirnom folijom iz ducana..Tako neka stoji na kosi 7-8 sati naj manje..operite osusite..To radite jedan do dva puta sedmicno..Drugi put kad budete stavljali pakung ricinus mora biti uvjek baza,ako ste prvi put u ricinus stavilu badem drugi put stavite cicak treci orah..Sva ta ulja imate u apoteku..i sva ulja skupa vas nece doci 100 kn.Ja to koristim godinu dana obavezno jedan pa cak i dva puta tjedno...kosa mi je druga,jako narasla...sjajna..ziva..progustila se sigurno 20%.inace je jako tanka..i naj vaznije uopce se ne masti...ricinus je iskorjenio kompletnu masnocu..To vam je cure moje naj bolji ljek i naj prirodniji a usto i najjjj jeftiniji proizvid za dobru i kvalitetnu kosu..Moram naglasit jedan detalj za plavuse..one nebi smile koristit orahovo ulje jer ce im kosa pocrvenit..one samo badem i ricinus..Senka Kokeza Frizerka iz Splita

    OdgovoriIzbriši
  17. Meni je Balea ulje jako dobro, stavljam ga na vrhove. Imam jako suhu kosu od farbanja. Ja nisam ni pola potrosila a imam ga oko pola godine.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I opcenito bilo koje ulje stavila na kosu, lako ga isperem, cak sa djecjim samponom koji koristim 😊

      Izbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...