petak, 3. siječnja 2014.

MAC


Hello! :)

Ovaj post sam pišem od rođendana (dakle od 7 mjeseca) i nikako da ga napišem :)

Ovo su moji prvi MAC proizvodi koji sam dobila za rođendan od moje drage prijateljice koja putuje svijetom <3

Prvi na redu je MAC kist #239 eye shader brush


Cijena: 25$

Divni kistić za nanijeti sjenilo. Nisu mu ispadale dlačice i za sad se nisu ni ofarbale (iako doduše pazim da tamna sjenila nanosim nekim drugim kistićima jer mi ovog žao :) )

Koliko se priča o njihovim kistovima očekivala sam da će biti malo mekši ali bitno da ne grebe po kapcima. Osobno nikad nebi dala toliko novaca za kist ali zahvaljujući Sari ga imam :) (i ako čitaš ovo ne troši više toliko para na mene) :*



Drugi proizvod je sjenilo u nijansi Satellite dreams



Cijena: 15 $

Količina: 1,3 g


Predivna ljubičasta nijansa u koju sam se zaljubila čim sam ju vidila <3




Na sve strane se govori kako su MAC sjenila super pigmentirana i da se ne truse i isto to ja mogu reći i za ovo.  Teksturom i trajnošću mi jako sliči s Catrice sjenilima.

Na slici možete vidjeti sjenilo s bazom (gornji) i bez baze (donji)


(lijevi bez baze, desni s bazom)



Sve u svemu, svidili su mi se moji prvi MAC proizvodi i znam da neće biti zadnji :)


Imate li koji MAC proizvod? Imate li koji njihov proizvod na svojoj wishlisti? :)

Niki

Broj komentara: 10:

  1. Ja nemam ništa od MAC-a :(
    Ovo ljubičasto sjenilo je divno!

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna dva proizvoda za prvi bliski susret s MAC-om :) Meni nema boljeg kista od 239 za nanošenje sjenila, nijedan drugi koji imam ne kupi sjenila tako dobro, i nije mi se nimalo pofarbao od onih tamnijih, uvijek se lijepo ispere!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sviđa mi se ova senka. Ništa njihovo nisam probala, a volela bih.

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...