subota, 18. siječnja 2014.

ebay kistovi :)

Hello! :)

Evo mene s jednim postom s malo više slika :)

Vjerujem da ste već vidjeli ove kistove jer su vrlo brzo postali popularni :)

Na prve dvije slike možete ih vidjeti na okupu kad su došli i oprani (ne moram ni naglašavati da kad kupujete kistove da ih operete prije uporabe) :)




Cijena:  oko 110 kn

Gdje kupiti: link gdje sam ja naručila i došli su za 4 tjedna (sad su u ponudi i ovi skroz crni koje naravno želim jer ovi bijeli nisu baš moj đir)


Krenimo prvo s kistovima za lice!


Kao što vidite na slici, u ovom setu se nalaze koso rezani kist, tapered (nemam pojma kako to prevesti), ravno rezani kist i okruglo rezani kist.

U opisu na stranici piše ovako:

  • angled kabuki - buff cream blush or bronzer onto the skin
  • tapered kabuki - apply cream and liquid foundation onto the skin
  • flat kabuki - application of liquid of cream products to flat areas of the face such as the forehead and cheeks
  • round kabuki - blend mineral products onto the skin

Naravno, to ako tako piše ne znači da ih vi morate baš za to i koristiti. :)
Ja s okruglo rezanim nanosim tekući puder, s ravno rezanim puder u prahu a s druga dva konturiram lice i nanosim rumenilo, highlighter i slično. Ovisno kako mi koji padne pod ruku.


Dakle, ne morate ih koristiti baš za to što piše i možete im naći još koju svrhu da vama više odgovaraju.

Mekani su i jako se brzo suše. I za razliku od Sigminog F80 kista tekući puder se bez problema opere s njih.


Prelazimo na kistove za oči


Oni imaju malo dužu dršku od kistova za lice. Kistovi su u stvari isti kao i ovi za lice samo su manji.

Evo što piše na stranici koji je za što:

  • precision angled - apply product to areas such as the sides of the nose and the hollows of the cheeks
  • precision tapered - exact placement of concealer in harder to reach areas sush as around the eyes and nose, chin and arount the mouth
  • precision flat - stipple concealer on sun spots, blemishes and other small imperfections
  • precision round - apply eyeshadow base or primer onto the lid.

Kao što vidite i oni imaju razne primjene ali ja ih koristim za bilo što (ovisno kako mi padnu pod ruku) - od nanošenja korektora na podočnjake, fiksiranje korektora, blendanja sjenila, konturiranja nosa i slično.
Stvarno ih možete koristiti na dosta načina, samo morate isprobavati. :)



Sve u svemu, oduševljena sam ovim kistovima. Kvaliteta čak i bolja nego Sigmini a cijena drastično manja.

Moja preporuka je da ih naručite i mislim da se nećete razočarati! :)


Jeste li već gledali ove kistove? Sviđaju li vam se? Imate li ih možda ili ih tek imate u planu kupiti?


Niki

51 komentar:

  1. Ja sam svoje naručila s buyincoins i ovi manji (za oči, korektor, whatever) su mi došli u roku od 7 dana. Veće za lice još čekam i jedva čekam jer su stvarno odlični za tako malu cijenu. Potpisujem preporuku!

    OdgovoriIzbriši
  2. Naručila sam ih još prije ljeta sestri, i ona je zadovoljna. Meni se isto čine odlični, i planiram i sebi naručiti set kroz neko dogledno vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovaj postić mi je sjeo kao naručen. ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. bas mi je drago! ako ih narucis javi kako ti se svidaju! :D

      Izbriši
  4. imam i ja velike kabukije, naručila sam s ebaya i na mojim piše jessup i prezadovoljna sam! posebno okruglim kabukijem koji mi je postao trenutno najkorištenija četka, za sve i svašta. :)
    jedino mi ovaj tapered kabuki baš nema namjenu, jer nije onako ''flafast'' pa da može za rumenilo, dosta mi je onako plastičan i nesavitljiv, super bi bio za kontur kremastim proizvodima, samo što nemam nijedan kremasti :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja tapered koristim najvise za fiksiranje korektora i highlighter :D probaj za nesto od toga :D

      Izbriši
  5. Kad isprobiate sigmine kistove (ovi su kopija sigminih kabuki kistova) vidjet ćete koliko su zapravo ovi loši i što se tiče aplikacije i pranja i svega. Moja frendica ih ima i kaže da su nakon 3-4 pranja dlačice počele ispadati kao lude (druga je stvar što nažalost većina cura kistove pere svake prijestupne godine, a ne nakon korištenja) pa ne može uočiti koliko su loše kvalitete, Pri pisanju ovog komentara sam cijenu stavila po strani jer mi je jasno da si većina cura sigmine ne može priuštiti i da su ipak sigmini preskupi, o poštarini ne treba ni govoriti Govorila sam samo o kvalitetei recenziranih koja je u odnosu na sigmine katastrofalna i nije vrijedna spomena, samo kažem to znaju one cure koje su imale priliku koristiti sigmine i koje redovito peru kistove i znaju što se događa s dlačicama.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja ih koristim svaki dan vise od mjesec dana. I perem ih poslije svake upotrebe jer mi inace pristici iskoce po licu. Niti jedna dlacica nije ispala. I brze se suse nego sigmini :)

      Izbriši
    2. super onda! ona ih pere svaki dan i pola dlačica je već ispalo. ja sam ih koristila da ih probam i ne mogu se uspoređivati sa sigminima ni u jednom segmentu, kažem, ne ulazim u to da sigma pretjeruje s cijenama. sigmine koristim već neke 2 godine, gotovo svakodnevno i lako ih perem.

      Izbriši
    3. bas mi je zao da njoj nisu dobri. al to se sa svakom vrstom kistova moze dogoditi za dobijes neku losiju kvalitetu. tako je veki pisala o jednom MAC kistu, stalno posta dlacice a za te novce nebi uopce smio :)

      Izbriši
  6. na wish listi su mi već neko vrijeme, razmišljam trebaju mi li baš uz sve ostale kistove (naravno da uvijek trebaju, ali vjerojatno nisu neophodni za preživljavanje). I baš mi je drago čitati da si zadovoljna. Al nek još malo odstoje na listi :)
    a što se tiče komparacije sa Sigminim, vjerujem da bi sve mi rado imale bolje kistove no na žalost situacija nam ne dozvoljava. Pa biramo najbolje što si možemo priuštiti. Btw. ja perem kistove za sjenila nakon svake upotrebe, one za tekuću podlogu 2x tjedno i ni sa većinom fake ebay kistova nemam problema u vidu ispadanja dlačica

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kod mene su jedino elfovi kistovi pustali dlacice nakon par mjeseci i zavrsili su u smecu. s nijednim drugim do sad nisam imala problema :D

      Izbriši
  7. Iako mi sada ne trebaju novi kistovi, uvjerila sam se stvarno da ima super kistova na ebayu za povoljne cijene :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Već su mi na WL ali sam zaboravila na njih. Stvarno su odlični i za tu cijenu dlaku dali!

    OdgovoriIzbriši
  9. imam i sigmu i fejk ebay kist i ne vidim neku preveliku razliku u kvaliteti,eba kist je nesto rjeđih dlaka od sigminoga pa je samim time i meksi i fleksibilniji..al sad da vidim razliku kad puder stavim jednim i kad stavim drugim-ne.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tocno to! :D a razlika u cijeni je velika, jer jedan sigmin dode koliko i svih ovih 8 :D

      Izbriši
  10. Prekrasni su :) Mislim da se za tu cijenu dobije dobar omjer cijene i kvalitete. Idu na WL :)

    OdgovoriIzbriši
  11. i meni su već neko vrijeme na wish listi... kako mi je tlaka svaki dan prati kistove baš zbog sušenja trebam ih imati u zalisi ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Super izgledaju, a i vjerujem da su odlični. :)

    OdgovoriIzbriši
  13. Super izgledaju. Trenutno glumim neki karakter , te sam sebi zabranila daljnju kupovinu bilo čeka heheheheh pa ćemo vidjeti koliko ću izdržati. A nakon toga, mislim da uzimam ovaj set :-)

    OdgovoriIzbriši
  14. Nadam se da će i moji doći u super stanju :D

    OdgovoriIzbriši
  15. E ovako nesto mi je u planu... posto sam se zaposlila, velika je verovatnoca kupiti nesto ovako...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ovo ti je po meni super investicija :) i stvarno nisu skupi :)

      Izbriši
  16. Mislim da bi ove cetke ponovo otkrile umetnika u meni :)

    OdgovoriIzbriši
  17. Odlična recenzija. Trenutno nemam ovoliko kistića, stalno ih gledam ali nikako se odlučiti za kupovinu.

    OdgovoriIzbriši
  18. Kistovi su predivni. Najviše mi se sviđaju ovi za lice. Nekako su elegantni i lijepi. Moj izbor svakako.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. onda pravac na ebay i narucit makar ove za lice :) i ako probas javi nam kako su ti se svidili :D

      Izbriši
  19. Ja sam na e-bayu kupila ravno rezani kist (s drvenom drškom) i odličan mi je, jako sam zadovoljna. Koristim ga za tekći puder. Još bi željela kupiti koso rezani kist za rumenilo ali to će malo pričekati. Srećom nemam račun na e-bayu!
    I slažem se s tobom, crni bi bili puno ljepši! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a nije ih bilo onda, dosli su sad kad sam trazila link za blog :) al poznavajuci mene, za rodendan bi si ih mogla kupiti hahaha :) i ne radi ebay acc ako zelis imat novaca hahah :D

      Izbriši
  20. bas su lepi, a nije skupi:)

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...