utorak, 21. siječnja 2014.

KIKO eyes 200 - Blending brush

Nedavno sam kupila Kiko kistić za oči, a radi se o kistu za blendanje koji me potaknuo na kupnju još Kiko kistića koje možete vidjeti u New in postu. :)

Cijena: 9,90 eura


Kiko eyes 200 je kist napravljen od kombinacije sintetičke i prirodne dlake. Ima crnu drvenu dršku a dlačice su bijele. Jako dobro obavlja svoj posao! :)

Dosad nisam primijetila da je ispala niti jedna dlačica. Lako se pere. Mekan je ali opet dovoljno čvrst te pokupi taman proizvoda koliko Vam treba.


Jedina zamjerka je da je možda ipak malo velik za moje oči tako da je potrebno dosta pažljivo blendati. :)

 
Definitivno mi nije žao kupnje ovoga kista te se nadam da će i ostali kistići koje sam kupila biti ovakvi. :)

Koji su Vaši najdraži kistići? Koji je nezaobilazan kist u Vašoj dnevnoj rutini? 

Veki :)

22 komentara:

  1. baš sam htjela komentirati kako mi izgleda povelik, meni pak onaj essenceov koji je manji od svih brandova najbolje odradi posao ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da malo je veći. Nisam probala od Essenca, njihov imam samo kosi kist koji mi je odličan. :)

      Izbriši
  2. A ja sam nekako imala dojam da je baš uži kist, valjda zbog duljine dlaka...

    (p.s. i meni je onah essenceov taman)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nije baš uži, možda se čini dok je u pakiranju. Moram onda probati taj od Essenca. :)

      Izbriši
  3. odlicno izgleda :D mozda ga i narucim sada kad kiko dostavljaju u hr D:

    OdgovoriIzbriši
  4. Seper izgleda, izgledom i veličinom me podsjeća na jedan koji imams ebay-a...i super se slažemo :-) Mogu samo zamisliti kako je tek ovaj dobar

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima dobrih ulova na ebay-u, Niki je pronasla odlicne setove kistica. :)

      Izbriši
  5. Malo ga ošišaj :) Šalim se naravno :) Kist je malo veći, ali ako ti odgovara i ako si navikla na njega odlično :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Skoro sam dobila RT cetkice i zadovoljna sam... ja bez cetke za rumenilo ne mogu... to je jedino sto sam do skoro koristila, ali sad se prosirilo... :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jedna od prvih cetkica za senke je bas ova za bledniranje senki...Kako sam se uopste sminkala pre ovoga?

    OdgovoriIzbriši
  8. Skoro sam uzela Manhettn kist multi funkcionalan (sa obe strane su četkice) i odličan je.

    OdgovoriIzbriši
  9. Nedavno sam kupila komplet UBU četkica u DM-u i zadovoljna sam njima, a nisu ni skupe.

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja nekako više preferiram manje kistove za blendanje. Iako nije loše imati više varijanti, sigurno ćeš mu naći primjenu. Pa makar i u stand-by dijelu, ono kad su svi kistovi prljavi, a ne da ti se prati ih (story of my life...) Btw, kako itko može stavljati sjenilo prstima?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hahhahah ta scena mi je dobro poznata, iako ih stalno perem uvijek mi se cini da mi fali neki kist. Nikad dovoljno. :) Ne znam kako s prstima, ja sam navikla s kisticima. :D

      Izbriši
  11. Hm, sad sam u dilemi kad kažeš da je velik...a opet, oblik mi se jako sviđa!

    OdgovoriIzbriši
  12. izgleda mi prevelik, pogotovo za moje male kapke, ali moze se sigurno iskoristiti u neku drugu svrhu:)

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...