petak, 31. siječnja 2014.

01/14


Hello! :)

Evo nas s jednim zajedničkim postom :) Mislile smo svaki mjesec (krajem mjeseca) napisati nešto što nam je obilježilo taj mjesec. Što mislite o tome? Sviđa vam se ova ideja?

Pa krenimo! :)

Veki 

Ovaj mjesec bio je prepun učenja, ali opet uz to ima još par stvari koje su mi obilježile mjesec. Jedna od njih je uravnotežena prehrana. Počela sam jesti uravnoteženo i raznovrsno. Ribe su čak postale dio moje prehrane što je super. :)


Osim prehrane ovaj mjesec sam sam poludjela glede kozmetike. Ono što sam kupovala i dobila mogli ste vidjeti u New in postovima.


Također jedva sam čekala otići u Trst i Kopar sa prijateljima, odlično smo se zabavili i ulovili jako dobre stvari na sniženju. :)


I za kraj ono najvažnije, učenje. Ovaj mjesec obilježili su stalni kolokviji. Sad slijede završni ispiti i to je to. :)



Niki

Tko me zna, zna da sam užasno izbirljiva što se tiče hrane i pokušavam zadnje vrijeme ubaciti malo više voća u svoju prehranu. Tako sam skoro pa svaki dan ujutro cijedila naranče i pila sokić! Jeei :)



Iako ne volim baš jesti kolače volim ih raditi :) Pa sam radila ove neke zdrave keksiće što ste mogli vidjeti na Facebooku.



Prvi mjesec je zadnjih godina kod nas poznat po ispitima pa tako ni ove godine nije bilo drugačije. Ovo je moja standardna postava za učenje (+ oni flomasteri za podcrtavanje :) )



I ako sam rekla da neću kupovati više toliko kozmetike dok barem nešto od ovog doma ne potrošim, nisam se toga držala jer su bili neki popusti i akcije pa sad čekam da sve to dođe :) usput, maknula sam sve novce s kartice upravo da ne kupujem sve što vidim online :)


Također sam pokušavala što više testirati od Sleeka V2 paletu koju sam dobila od Veki za Božić pa se nadam da ću uskoro i recenziju napisat i koji look ubaciti :)



I to bi bilo više manje to. Ovaj mjesec smo najviše provele za knjigom i skriptama ali i to će se uskoro smanjiti (jeei) :)



Što je obilježilo vaš prvi mjesec 2014. godine? Želite li čitati još ovakvih postova?  

Niki i Veki :*

Broj komentara: 20:

  1. Predivan mjesec kod obje :D
    Hoću recenziju ove paletice na zadnjoj fotki :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. na kraju smo tek skuzile kako nam je mjesec poprilicno jednako prosao :D bit ce cim bude malo bolje vrijeme da poslikam swatcheve :D

      Izbriši
  2. Kod Veki vidim kalkulator kojeg sam imala (zapravo još imam ali je neupotrebljiv) i to je moj divni neprežaljeni kalkulator. Obožavala sam ga, ali nažalost korištenje ga je prešlo :/

    A kod Niki gel kemijske :D Vidim da imaš Lidlove. Imam ih i ja i super su! Obožavam gel kemijske :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. i veki ga obozava :)

      da, tata svake godine meni i sestri kupi vrecicu tih kemijski, flomastera, korektora, post-it papirica i slicnih gluposti :D

      niki :)

      Izbriši
  3. Ajme ova V2 Matte je savršena. Jedna od najdražih mi Sleekovih paleta... Meni je ovaj mjesec obilježen klementinama (mljac!) i besparicom (buuuuu!), a ostat će zapamćen kao mjesec velikih promjena jer sam dobila drugi posao i napokon se nazire kraj toj besparici i užasnim smjenama i općenitom užasu u tom novom hotelu u Splitu (neću ga imenovati, ali ime mu počinje slovom M).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. buu za besparicu al kako je krenulo mene to ceka u 2 mjesecu :(
      drago mi je da si dobila posao i nadam se da ces biti zadovoljna njime!! :)
      niki :)

      Izbriši
  4. Ovako se i kod mene nekada davno ucilo, pun pogodak. SVe u rok uzavrseno. Zato sad to i na poslu primenjujem. Meni one tmurne papire brzo razveseli :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Hoću i ja te šarene kemijske!!! ...doduše stvarno ne znam što bih s njima jer osim što črčkam nekakve bilješke u blogonotes, ne sjećam se kad sam zadnji put pisala nešto na papiru :))) Recenziju Sleek paletice pod obavezno!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pa eto, makar za saranje po blogonotesu :) bit ce samo da bude malo bolje vrijeme za slikati :)

      Izbriši
  6. Sleek ♥ Šarene kemijske su odlične :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jako zanimljiv post... :) I sto pre da budu gotovi svi ispiti :) Srecno :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala! evo jos nam je ostalo 6 zavrsnih i diplomski i gotove smo :)

      Izbriši
  8. Super post! :D Hahaha naranče me podsjećaju na mene, cijedim po cijele dane :D Paletna mi je divna <3 Tereza

    OdgovoriIzbriši
  9. Odličan post...i cure želim vam puno sreće u najstresnijem mjesecu za studente. Vidim da ste se naoružale šarenilom :-) iako sam završila fax i dan danas obožavam šarenilo u obvezama ...
    ps. za vrijeme ispita sam uvijek imala šarene, savršeno nalakirane nokte jer sam time liječila živce i popunjavala pauze od učenja.
    a kozmetički new in...već sam ranije rekla kako sam oduševljenja i sad već jako jako ljubomorna na sve po redu ..ruž, v2 , kiko....uhhhh

    OdgovoriIzbriši
  10. Super su ove šarene hemijske. Ja obično koristim crvenu hemijsku i fluorescentni flomaster za podvlačenje.

    OdgovoriIzbriši
  11. ovako isto i ja ucim;)

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...