utorak, 28. siječnja 2014.

Yves Saint Laurent Rouge Volupte Shine



Danas Vam donosim recenziju Yves Saint Laurent Volupte Shine ruža za usne u nijansi 19 – Fuchsia in Rage koji sam dobila za Božić od dragog. 

Cijena: oko 240-250 kn
Količina: 4 ml- 4,5 g



Ovaj ruž sam jako dugo željela i bila sam (malo je reći) oduševljena kad sam ga dobila. Radi se divnoj ljubičastoj nijansi. Ruž je više nalik na balzam (glede pigmentacije), izuzetno se lagano nanosi. Jako je kremast i hidratizira usne jako dobro. Tekstura ruža me oduševila. Ima blagi po meni pomalo voćni miris.



Sa dva-tri sloja dobit ćete divan sjaj i boju na usnama, dok sa jednim slojem blago prekrivanje i sjaj. Ovaj ruž nije trajan na usnama, ravnomjerno blijedi i ne uvlači se u borice.

Ukoliko tražite pigmentiranost i trajnost bolje je da provjerite Rouge Volupte liniju.


Koje ruževe najčešće koristite? Što Vam je najvažnije kod ruža?

  Veki

Broj komentara: 40:

  1. Vau, ambalaza je pre-di-vna!
    Najbitnije naravno, nijansa, a pored toga da bude lagan, da se lako razmazuje, pozeljno je i da lepo mirise :) sa postojanoscu nemam problema, nije mi tesko obnavljati :D
    Jeca

    OdgovoriIzbriši
  2. Savršeno izgleda. Meni je Forbidden Burgundy odavno na WL. :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja imam Rouge Volupte i sve je super, ali stvarno jako brzo nestane s usana :( inače, divna mi je ova ljubičasta nijansa :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Drago mi je da ti se sviđa nijansa. Ljubicaste su definitivno divne. :)

      Izbriši
  4. Divna mi je nijansa, al odbija me to što nestaje brzo sa usana :/ Tereza

    OdgovoriIzbriši
  5. Prekrasno izgleda i elegantno je pakiranje, a boja je jako posebna, nisam slicnu vidjela drugdje :) svidja mi se sto se i sjaji i sto je ruz, volim tu kombinaciju :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Boja je divna. :) Kombinacija je dobra, meni je glavno da ipak hidratizira. :)

      Izbriši
  6. I ja sam oduševljena pakovanjem! A i boja je lepa.

    OdgovoriIzbriši
  7. Boje je odlična.....sa ovakvom bojom sam se ''našla'' u potpunosti....
    oduševljenja i ljubomorna :-)

    OdgovoriIzbriši
  8. YSL ruževi su mi prekrasni zbog svoje luksuzne ambalaže :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Ne, ne smijem gledati. Tek tamo oko 4. mj. kad mi se financijsko stanje popravi.

    OdgovoriIzbriši
  10. prekrasna boja i pakiranje :)

    OdgovoriIzbriši
  11. ajme, da ga imam doma samo bih ga gledala i divila mu se. i izvana i iznutra!

    OdgovoriIzbriši
  12. Zna dragi što treba, ruž je predivan, mogu zamisliti oduševljenje!

    OdgovoriIzbriši
  13. Prekrasna nijansa, bravo za dečka! :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ovaj je divan,boja je prelijepa...Ja trenutno testiram ove nove Avon ruževe,pa ćemo vidjeti ;)

    OdgovoriIzbriši
  15. Predivna je ljubičasta! Ovi ruževi su stvarno posebni, mene svrbe prstići za još jednim :)

    OdgovoriIzbriši
  16. boja je prelepa;)

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...