četvrtak, 27. ožujka 2014.

Kopije Naked paleta :)

Hello! :)

Evo mene s jednim postom koji se vjerovatno neće svidjeti svima ali eto, ja ću ga napisati :) Na puno mjesta sam vidila da su cure protiv kopija "slavnih" paleta ali ja sam svejedno naručila ove dvije palete da ih testiram :)

tmart.com sam naručila kopije Naked 2 i  Naked 3 palete. Bile su na akciji pa su me zajedno došle oko 13 dolara (cca 80kn)



Nisam imala priliku vidjeti originale ali moram reći da sam kopijama ugodno iznenađena. 

Na slikama će te vidjeti da su mat nijanse slabije pigmentiranosti nego ostale ali to sam i očekivala.  I moram reći da me postojanost i pigmentiranost ostalih nijansi vrlo ugodno iznenadila. 

Svi swatchevi su bez baze! :)

kopija naked 2

kopija naked 3

Inače ne nosim sjenila bez baze jer imam jako masne kapke pa neznam za njihovu postojanost bez baze, ali s bazom bez problema stoje.

Ako vam ne smeta što su kineske kopije onda vam je moja preporuka da naručite i uštedite si koju kunu :)


Što vi mislite o ovim paletama? Bi li naručili ove kopije ili bi radije kupili originale?

Niki



Broj komentara: 29:

  1. Meni osobno ne smeta to Što su kopije, ukoliko je kvaliteta iole dobra, jer realno, ima i original proizvoda a ne valjaju, tako da, nemam ništa protiv kopija, a ove mi se baš dopadaju :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja ni sama ne znam što da mislim o kopijama. Generalno to ne podržavam, ali to neće spriječiti njihovu proizvodnju. Ali zato apsolutno nemam ništa protiv nečega što je inspirirano originalom, pa neka i bilo toliko slično da ne vidimo razliku u samom proizvodu, ali da barem ima drugačije pakiranje. A kupuju li drugi, sasvim mi je svejedno :D. Nego, kad sam nedavno vidjela da postoje ove kopije pala mi je vilica na pod (ne vilica kao pomagalo za jesti nego čeljust :D) i odmah sam se polakomila i htjela naručiti Naked 2. Tražila sam swatcheve na netu i činila se kao pristojna paleta, pa i super za te novce, ali zastala sam i upitala se treba li mi to. Nije ista kao original, a njega želim već neko vrijeme. Čak mi nije problem razlika u nijansama koliko to što sam si odredila kupiti taj original kad mi se poslože neke stvari u životu, kao točku na i, kao nagradu za uspjeh, a sigurna sam da bi mi ova paleta učinila to da si ne bih onda kupila original jer imam već nešto slično. Za potrošiti jedno sjenilo treba mi cijela vječnost. Uglavnom, odustala sam. Kad budem mogla kupit ću si original i to je to.
    Drago mi je što si podijelila swatcheve. Sjenila izgledaju stvarno ok, ova šimerasta odlično!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. za te novce su super, ali naravno, svi biramo sto zelimo pa eto zelim ti sto prije da imas novaca i kupis si original :)

      Izbriši
  3. S obzirom da je kopija, sjenila izgledaju jako dobro. Sreća pa me ne privlače niti 1,2 i 3. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, da, dobro izgledaju. a ni ja bas nisam patila za njima ali kad sam vidila kopije, morala sam narucit da probam :)

      Izbriši
  4. Imam osjetljive oči i nosim leće, stoga ne bih riskirala da dobijem neku upalu. U principu nisam protiv kopija, ali prije bih nosila kopiranu odjeću ili nakit nego šminku :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. svi imamo pravo na svoje misljenje, naravno ali osobno smatram da ove palete nisu nista dalje od nekih, kod nas, cjenovno nizih :)

      Izbriši
  5. uuu postojanost je odlična! Mogli su ih komotno prodavati pod nekim vlastitim brandom, vjerujem da bi se prodavale.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja sam kupila Naked 3 i Naked Basics na ebay-u.Tamo ih ima jako puno.Mogu reći da sam oduševljena sa bojama,predivne su i postojane. Ne smeta mi što je kopija,niti mi pada na pamet da dam par stotina kuna za jednu paletu.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. meni se nazalost kopija naked basics nikako nije svidila.

      Izbriši
  7. bas su dobre, cini mi se da su bas pigmentovane:)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja u Sephori non stop viđam te palete i uopće me ne izluđuju kao sve sminkerice. Mogu si ih komotno priuštiti ali mi se to čini pretjerano, jednostavno za tu lovu si radje kupim neki parfem a priuštim si kopiju za malo para. Tko vise voli dekorativu troši na to i neka, nemam ništa protiv ali ja sam za kopiju. Ja bi možda radje Mua paleticu jer je EU ali da mi poklone ovu ne bih je bacila.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam ni ja vidila cemo tolika strka za njima ali sam kopije morala probati jer mi nije vrag dao mira :)

      Izbriši
  9. Nijanse su prelepe. Nemam ništa protiv kopija. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Kad se skinem sa ove no-make-up dijete.....ima da naručim ovo...ne smeta mi što je kopija

    OdgovoriIzbriši
  11. ne znam ni sama, palete mi se čas sviđaju, čas mi se čini da nisu ništa posebno... ako je kvaliteta ok, baš me briga što je kopija ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja osobno za originalima ne patim ali sam kopije morala probati :)

      Izbriši
  12. Ja sam ukoliko je kopija kvaletetna što je ne bih kupila? Drastična je razlika u ceni izmedju kopijai originala. Jedino nikada ne bih uzela kopiju nekog "fensi" pudera npr. Dior, Chanel, Mac, veoma mi je bitno šta stavljam na celo lice. Nemam osetljive kapke tako da bih verovatno uzela ove kopije. Hvala na preporuci :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. da, da, nebi ni ja kopije drugih proizvoda stavljala na lice, ali sjenila mi se stvarno cine ok :)

      Izbriši
  13. kopije me ne uzbuđuju toliko kao kada kupim pravu stvar, ali što se mene tiče nek kupuje tko što želi :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Prvo sta me sprecava da kupim kopiju je kvalitet proizvoda i moj strah da "bilo sta" stavim na lice :/ drugo,kao i sto videh u komentaru iznad je uzbudjenje oko kupovine,tj. ne uzbudjujeme to sto znam da je fejk... ali ko voli nek' izvoli :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Nemam ništa protiv kopija, pogotovo ako su jeftinije :)
    Inače imam paletu od 120 boja s Ebay-a i neka su sjenila jače, a neka manje pigmentiranija i uopće nije imala neki čudan miris kad sam ju dobila, a i došla mi je u rekordnom vremenu :D

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...