srijeda, 2. listopada 2013.

VICHY NORMADERM

Hello :)

Mislim da ste do sad više manje svi čuli za Vichy Normaderm liniju koja služi za borbu protiv nepravilnosti.



Ja imam dva proizvoda iz te linije - Normaderm hyaluspot i Normaderm total mat.



Vichy Normaderm total mat



Količina: 30 ml
Cijena: 121,47 kn
Što kaže Vichy:

  • Svježi hidratantni gel koji kontrolira prekomjerni masni sjaj.
  • Za kožu lica sklonu masnom sjaju i znojenju.
  • Učinkovitost: kombinacija perlita, prirodnog sastojka koji matira kožu i mikro pudera s velikom moći upijanja. Učinkovitost protiv masnog sjaja čak i u ekstemnim uvjetima. Svjž izgled tijekom cijelog dana.

Dakle, kao što znate, ja imam mješovit tip kože i po ljeti je ona još masnija. Kako je toplo onda se i više znojim pa mi treba neka krema koja će mi matirat kožu a opet da ju ne isuši. I tu je u priču upala naša draga Beauty Blogette koja mi je proslijedila ovaj gel na testiranje :)

U ovom gelu sam našla što sam tražila. Za one koji imaju skroz masni tip kože mislim da bi ga mogli koristiti tijekom cijele godine a za nas koji imamo mješovit tip kože mislim da je najbolji za po ljeti. Za po zimi mislim da nebi bio dovoljno hidratantan ako se samostalno koristi.

I vidila sam da je dosta cura pisalo da njima gel nije dobar, da im isušuje kožu i da ne matira. Ja tih problema nisam imala, meni se gel baš svidio i definitivno ga kupujem za sljedeće ljeto :)




Vichy Normaderm hyaluspot


Količina: 15 ml
Cijena: 110 kn
Što Vichy kaže:
  • Njega za ciljano i brzo uklanjanje nepravilnosti. 
  • Smanjuje mogučnost od nastanka ožiljaka
  • hijaluronska kiselina s učinkom barijere za zaštitu kože na površini + salicilna kiselina i LHA za antibakterijsko djelovanje.
Ovaj proizvod smo dobile na Beauty blog dayu i još onda sam ga probala i činilo mi se da mi isuši kožu na mjestu gdje ga stavim pa ga neko vrijeme nisam koristila. 
Pošto mi uvijek neki opaki prištić dođe pred stvari odlučila sam ovom proizvodu dati još jednu šansu.

Dakle, potrebno je dobro hidratizirat kožu i nanijet hyaluspot samo na prištić jer će u protivnom isušit kožu.

Ovo je prvi proizvod ovakvog tipa da sam probala i sad kad sam shvatila način na koji najbolje djeluje (za mene) sviđa mi se.  

Kad ga nanesete preko prištića on stvori kao prozirni film preko prištića.  Ja ovaj proizvod koristim navečer tako da mi smiri upalni proces do jutra. 


Jeste li vi probali koji proizvod iz Normaderm linije? Ako jeste, kako vam se svidio? Ako niste, koji proizvod bi te voljeli probati?

Niki




Broj komentara: 15:

  1. Odlične recenzije. :) Drago mi je da su ti se oba proizvoda pokazala učinkovitima.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja imam ovaj Normaderm gel za ciscenje a imala sam prije i normaderm kremu. Gel mi je ok, a krema nista posebno stvarno. Htjela bih piling i 3u1 masku :)

    OdgovoriIzbriši
  3. volila bi probat oba proizvoda jer bi mi svakako dobro došla

    OdgovoriIzbriši
  4. E bas sam mislila da probam mat kremicu. Valjda ce da mi bude dobra. Hialyspot sam bas nedavno potrosila, kod mene nije bilo isusivanja, mada i jako je sporo lecilo bubuljice, tako da ja licno nisam nesto zadovoljna i necu ga ponovo kupovati.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. steta da ti hyaluspot nije pomogao, nadam se da ce ti se kremica svidit :)

      Izbriši
  5. Jesam probala Hyaluspot al nisan bila nešto pretjerano zadovoljna. Jedan dan je bija ok, drugi dan ne.. možda opet isproban. :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a tako je i meni bilo na pocetku i na kraju super. evo bas sam ga i sinoc stavila i danas nema nista :D

      Izbriši
  6. hyaluspot me baš razočarao.. ne znam, u nekom smo li-la odnosu, baš proizvod nit smrdi nit miriši.. :(

    OdgovoriIzbriši
  7. Voljela bi da probam a vidim po ovoj recenziji da bi mi odgovarali jer imam mješoviti tip kože.Nisam ove probala,ali koristim Remove spots iz Young and Pure linije - Kozmetika Afrodita i moram priznati da dobro radi svoj posao ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Dopada mi se ovaj hyaluspot, posebno.
    Dobra recenzija :).

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...