nedjelja, 6. listopada 2013.

NYX Jumbo eye pencil

Niki i ja smo prije dosta vremena naručile par NYX proizvoda. Među proizvodima koje smo naručile nalazila se i NYX Jumbo eye pencil u nijansi 604 Milk, odnosno bijela olovka za oči.

Cijena: 4,50 $

Količina: 5g



Olovka je kremasta, lako se nanosi, doslovce klizi po kapku. Super je pigmentirana i lagano se da izblendati.



Ovu olovku najčešće koristim kao bazu za sjenila i za tu funkciju je odlična, sjenilo ostaje na mjestu dok ga ne skinem. Na waterline ju rijetko stavljam, zadrži se nekoliko sati. Možete ju nanijeti ispod obrva i u unutarnji dio oka i lijepo će naglasiti oči.




Zadovoljna sam ovom olovkom i nadam se da ću probati još koju nijansu kada bude ponovno neka akcija. Proizvode možete vidjeti na njihovoj stranici.

Koristite li olovke za oči? Koje su Vam najdraže?

Veki

Broj komentara: 12:

  1. ja stvarno ne znam zašto još nemam ovu olovku kad je tako hvaljena :/
    Meni definitivno najdraže olovke su Urban Decay, ali njihova cijena mi nije tako draga :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja čekam da Jasmina pokrene web shop pa da nabavim ovo čudo :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Nabavila sam ovu olovku i tutnula je negdje...mislim da je vrijeme da je iskopam! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ova i crna (Ben) su MUST HAVE olovke! Preprepigmentirane, dugotrajne. multiprakticne i sto je najbolje - jeftine! :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slazem se makar za bijelu, nadam se da cu imat prilike probati i ostale nijanse. :)

      Izbriši
  5. mogu pitat kak si naručila kad piše na njihovoj stranici da ne šalju kod nas? ja se razveselila, kad ono piše U.S. only :(

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. u proslim postovima smo napisale da smo narucile s ove stranice: http://b2nshop.com/home.php

      nadam se da smo ti pomogle i da ces si uspjeti nesto naruciti. :)

      Izbriši
  6. Baš bi voljela ovu da probam najviše zbog toga što drži sjenu pod kontrolom :) I sama koristim olovke a zadnja koju sam dobila na poklon jeste crna od Lancome-a,i odlična je :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala ali vjerujem. :) Meni je ova predobra nadam se da ces probat, meni je odlicna za sjenila. :* :*

      Izbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...