četvrtak, 28. lipnja 2012.

Eveline art scenic baza za lice

Evelinova silikonska makeup baza za lice dolazi u dvije varijante: za suhu i osjetljivu kožu i za mješovitu do masnu kožu.

Pošto je moja koža naglo prešla iz masne u suhu fazu, morala sam promijeniti puder a onda sam odmah kupila i bazu za suhu kožu.


Baza dolazi zapakirana u kutijici kao na slici i ta kutijica je zapakirana u onu prozirnu foliju tako da znate da nitko je prije vas nije otvarao ni probavao. Ja sam imala sreće da sam u Kozmu našla i testere. :)

Također, kad se pakiranje otvori, na tubici ima i ona siva zaštita kao i na pasti za zube:



Cijena je oko 45, 50 kuna i dobije se 30ml proizvoda. Koliko sam vidjela mogu se kupiti samo u Kozmu (DM i Bipa ne drže Eveline proizvode) i to ne svakom, što je jedan nedostatak.

Proizvod nije testiran na životinjama.


Što se tiče samog proizvoda, ja sam zadovoljna njime. Iako je to prva baza za lice koju sam probala nastavit ću ju koristiti jer mi u potpunosti odgovara.
Lijepo zagladi kožu i jako je jednostavno staviti tekući puder (kojeg treba i manje staviti) koji ujedno i duže stoji na licu.


(Ova količina na slici vam je dovoljna za cijelo lice)


Jeste li probali ovu bazu za lice? Da li vam se svidjela? Ako niste, koju bazu za lice koristite?

Niki



Broj komentara: 7:

  1. Javlja se jos jedna sretna i zadovoljna korisnica Eveline baze. :)
    Menij je medu najboljima koje posjedujem i uvijek joj se rado vracam, za nas sa suhom kozom zaista zagladi sve suhe dijelove i podloga fino sjeda na lice. Definitivno joj produljuje vijek trajanja na licu i imam osjecaj da znoj manje probija.

    OdgovoriIzbriši
  2. koristim avonovu koja ima spf20 i zadovoljna sam. nije prozirna nego je nekako bjelkasta :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. nisam ni znala da avon ima bazu.. trenutno skicam bazu od flormara :)

      Izbriši
    2. ima,i to čak dvije :)
      jedna je iz linije Anew: http://www.neseser.hr/make-up-baza/2894-Avon-Anew-Skin-Transforming-Primer.html

      a ovo je drugi, magix:
      http://3.bp.blogspot.com/-BVi2Uh79cIQ/TtzH5LBhzwI/AAAAAAAAAFw/-JS_neCGzc0/s320/avon+primer.jpg

      Izbriši
    3. VIdis, vidis, nisam znala. iko mi je ovaj prvi mozda skup, drugi bi trebalo probati :)

      Izbriši
    4. prvi jeste malo skuplji, nekad je 110kn a nekad i 120kn. mislim da je količina za par mililitara i manja od magix. magix-u je cijena 80kn, a sad je snižen na 65 :D

      Izbriši
  3. Imam, ali za combo kožu. Nakon Shiseido Veila, ništa drugo mi ne valja...

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...