utorak, 14. kolovoza 2012.

Plump Pout ruž za usne

U vječitoj potrazi za ružem koji će moje usne učiniti punijima, naišla sam na Avonov Plump Pout ruž za usne koji bi uz pomoć retinola i kolagena trebao dati izgled trenutno punijih usana. Nijanse koje sam uzela su. Terracotta i Divine Wine.

                                                            (slika preuzeta s neta)

Ruževi ne isušuju usne, trajanje im je prosječno (4-5 h). Zapravo ruževi su dosta kremasti te nisam primjetila da su moje usne izgledale "puno" punije. Prije poprilično dugo vremena probala sam još jedan ruž od Avona, koji je definitivno napravio moje usne punijima, stoga mi se čini da sad nisam dobila rezultate koje sam željela u potpunosti.

Evo nijanse (lijeva-terracotta, desna-divine wine):



Dali koristite Avonove ruževe?Kakva su Vaša iskustva i koji su Vam najdraži ruževi koji daju izgled punijih usana?


Veki :)

Broj komentara: 7:

  1. Ohho!! Terracottu bi rado udomila!! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Teraccotta je predivna nijansa, odlicno izgleda, pogotovo sa po ljeti.
      :)

      Izbriši
  2. Koristim Avonove ruzeve, imam ih mnogo i sa svima sam pravo zadovoljna, od onih ColorTrend do onih Anew ruzeva...
    Najdrazi mi je Ultra Color Rich Moisture jer su nekako najhidratantniji a i dugotrajni, trenutno najdrazi nijansa mi je Smooth Moca,nude nijansa, naravno bez sjaja, drazi su mi mat ruzevi :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da ruževi su im odlični. Isplati ih se kupiti. Nisam još probala Anew liniju, ali će zato Ultra Color Rich Moisture Seduction ruževi uskoro biti na blogu. :)

      Izbriši
    2. ANEW linija ruzeva je za starije zene, tj. one cije su usne smezuranije i kojima treba zatezanje,liftinig...
      Ja sam jednom prilikom probala tester i jako su lijepi, pigmentirani i ne spadaju,ali se osjeca neko zatezanje na usnama...Tako da ne znam bas koliko su preporucljivi za sve uzraste...:)

      Izbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...