ponedjeljak, 8. listopada 2012.

Niki na manikuri


Prošli tjedan moja Niki je došla kod mene na manikuru. Niki inače nije neki fan šljokica, te je stoga željela nešto jednostavno, ali opet posebno, a ovo je između punoooooo smijeha i svega ostalog proizašlo iz našeg druženja:

Korišteni proizvodi:
  • Essence top coat
  • Catrice - 090 The Devil Wears Red
  • Golden Rose nail art
  • dijamantići s ebay-a
 


Dali Vam se sviđa manikura? Organizirate li često ovakva druženja s prijateljicama?

Veki :)

Broj komentara: 10:

  1. Obožavam takva druženja! Manikurica mi je super! :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja najvise volim zajednicka spremanja "za grad" :) Bravo za manikuru!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da se mi spremamo za van ne bi uspjele ni izac iz kuce hahahahha. :) Hvala! :)

      Izbriši
  3. Vjerujem da ste se odlično provodile, a vidim bilo je i produktivno! :D
    Baš ste super!
    P.S. Kakav vam je ovaj Essence TC?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Bilo je jako produktivno! :)
      Odličan mi je, stalno ga koristim. :)

      Izbriši
  4. Manikura je ok, samo mislim da bi bolje izgledala na duljim noktima. Inače osobno volim jednostavniju manikuru - bez previše ukrasa i bez "komplikacija" na noktima ;-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. zadnje vrijeme nemam duge nokte jer su mi smetali radi posla tako da se moram zadovoljiti s ovim. 99% manikura izgleda bolje na dugim noktima ali moras znati iskoristiti sto imas. (Niki)

      Izbriši
  5. Nismo već dugo, ali ovaj vikend ćemo to ispraviti :))
    Sviđa mi se kako je ispalo, i ovi dijamantnići detalji su mi super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ako budete radile kakve manikure javite nam na facebooku kako je ispalo! :D Drago nam je da ti se svida :)

      Izbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...