četvrtak, 1. studenoga 2012.

SEDONA LACE KISTIĆI

Došlo vrijeme da napravim recenziju 2 Sedona Lace kistića koje sam kupila. Isprobala sam kistiće na sve moguće načine da vam mogu donijeti prave dojmove.

Prvi kistić je EB 13 - synthetic blender

Cijena: $8.95


Ovaj kistić možete koristi za nanošenje baze, blendanje sjenila, nanošenje korektora i konturiranje nosa.

Ja sam ga probala na sva 4 načina i svaki "posao" odradi fenomenalno. Naprosto ga obožavam.

Ne ispadaju mu dlakice. Mekan je ali opet ne premekan.

Slikala sam ga usporedno s ELF-ovim blending kistićem i od Essence kistićem

Kao što vidite na slici EB 13 je veći. Draži mi je od ELF-ovog jer mu ne ispadaju dlačice i mogu ga koristiti za više stvari jer mi ovaj od ELF-a služi jedino za blendanje sjenila.


(Klik na slikicu da bude veća)

Drugi kistić je FB 05 - Dome contour

Cijena: $12.95


Ovaj kistić prvenstveno služi za konturiranje lica.

Sviđa mi se što nije prevelik tako da mogu točno i precizno konturirati lice.

Što se tiče veličine - slikala sam ga usporedno sa Sigminim F80 da možete viditi koliko je manji



Samo je pri prvom pranju puštao malo boje, kasnije nije. Dlačice mu ne ispadaju.

Koristila sam ga i za nanošenje highlightera i rumenila i super je i za to.


Uz svaku narudžbu dobijete i neki besplatni poklončić, ja sam dobila 2 sjenila. (pretpostavljam da su sjenila jer ništa nije nigdje pisalo)


I to bi bilo to. Dakle, kistići mi se sviđaju. Najvjerovatnije ću naručiti još jedan EB 13 jer kistića za blendanje nikad dosta :) .  Ima još nekoliko njihovih kistića koje bi voljela imati ali sama sebi sam zabranila da ne smijem više ništa naručivati i kupovati do nove godine :D

Imate li koji Sedona Lace kistić? Imate li u planu koji naručiti? Koje kistiće volite najviše na svijetu? :D

Niki

Broj komentara: 10:

  1. Već dugo tražim ovakav kist za konturiranje, naprosto je SAVRŠEN!! Sigmin mi već lagano ide kraju i zaista mi treba novi. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja do sad nisam probala niti jedan drugi. ali ovaj obozavam :D

      Izbriši
  2. Di si ih naručila? Sad i mene zanimaju! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. ovaj blending kistić mi je divan, može link na stranicu? :D koliko je shipping?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Shipping:$3.78 ali sam nasla bila neki kod za $4 popusta tako da je to tocno pokrilo troskove shippinga :D

      Izbriši
  4. Nemam ni jedan Sedona Lace kist. Inače rijetko koristim kistove jer rijetko nosim puder, a uopće ne koristim rumenilo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. al mozda bi mogla probati staviti rumenilo. ja sam inace u sirokom krugu zaobilazila rumenila ali sam na kraju shvatila da stvarno svjezije i vednije izgledas s njim :) (Niki)

      Izbriši
    2. Bojim se da ću izgledati ko indijanac jer nisam baš vješta u šminkanju. Obično stavim maskaru i sjajilo ili ruž, a za svečanije prilike i sjenilo i korektorom sakrijem nepravilnosti.

      Izbriši
    3. rjetko tko je od prve sve uspio. nasminkas se prvo par puta za doma :D

      Izbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...