ponedjeljak, 15. srpnja 2013.

Ljetno darivanje :)

Hello!! :)

Evo nas s jednim ljetnim darivanjem :)



E sad, kako biste osvojili nagradu komentirajte postove koji će biti objavljeni do kraja ovog i početkom sljedećeg mjeseca. To je glavni uvjet i svaki komentator/ica, neovisno o broju komentara, na taj način ostvaruje mogućnost osvajanja ove super nagrade. 

Lajkanje, komentiranje i shareanje na Facebooku Little Happy Heaven također su dobrodošli. :)

Vrijeme darivanja: od 15.07. do 15.08.

Ovo darivanje je internacionalno! :)



UPDATE :)

Nagradu je osvojila AZRA SOJKIĆ. Čestitamo!! :)

Javi nam svoje podatke na e-mail niki.i.veki@gmail.com da ti možemo poslati poklon :)



Sviđa li vam se poklon koji smo vam pripremile? :)


Niki & Veki

32 komentara:

  1. Bas je lepo darivanje, volela bih da probam tu liniju, nekako mi je pakovanje bas privlacno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ajme super! Hvala na prilici :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne znam kome se ne sviđa ovaj poklon :)
    Posebno me zanima ova maska jer volim maske za čišćenje lica (iz recenzija zaključih da je ova maska tome namijenjena) - super očiste lice od mitesera i ostalih gadosti :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. drago nam je da ti se svida poklon. :) mi nismo jos nigdje vidjele recenzije ovih proizvoda.

      Izbriši
  4. Obožavam ovo darivanje jer sam stalno u potrazi za dobrom maskom za lice. I naravno volim onaj osjećaj čiste i mekane kože koja ostane nakon scruba.

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala na prilici za osvajanje super poklona!

    OdgovoriIzbriši
  6. super nagrada :) jos da je osvojim bilo bi krasnoo :D

    OdgovoriIzbriši
  7. Poklon je odličan...Sve ono što mi treba za moju osjetljivu kožu sklonu miteserima,bubuljicama i ostalim nečistoćama!!! Svaka čast na izboru poklona,zaista pun pogodak,jer mislim da je svima potrebno održavanje lijepe i njegovane a prije svega čiste kože !!! A bez ovakvih proizvoda to je teško,skoro pa neizvodljivo i zato...Hvala od srca na prilici da budem dio igre... ;)

    OdgovoriIzbriši
  8. Ova boja me baš asocira na more, super ste pogodile ljetno darivanje :) Inače volim Avonove proizvode i vjerujem da su i ovi odlični, a vama svaka čast na organizaciji ovog darivanja.

    OdgovoriIzbriši
  9. Wow, već me ambalaža osvojila na prvi pogled! :D A voljela bih i isprobati te proizvode, posebice masku za lice, jer mi se koža dosta ljušti. Hvala na prilici za osvajanje ove lijepe nagrade! Pozdravčić do sljedećeg posta! :*

    OdgovoriIzbriši
  10. Posebno me zanima ova maska jer volim maske za čišćenje lica

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo izgleda dobro :) Asocira na svjezinu i čistoću. ;)

    OdgovoriIzbriši
  12. Lijep vid zabave, a jos ljepsi pokloni :-)

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala na prilici za osvajanje divnog poklona!

    OdgovoriIzbriši
  14. Kako je već rečeno, tubice su prekrasne, a vjerojatno i lijepo mirišu :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Ovo je odlično, i svakako će dobro doći da se lice očisti i da koža bude savršena po ovom vremenu!!

    OdgovoriIzbriši
  16. Da pripremim svoju kozu za mora :D

    OdgovoriIzbriši
  17. ufff,baš mi se sviđa naraga..gledala sam jedan dan u katalogu :)

    OdgovoriIzbriši
  18. bravo cure, jako lijepa nagrada zaista :)

    OdgovoriIzbriši
  19. Ova maskica mi baš treba, odlična linija proizvoda.

    OdgovoriIzbriši
  20. Odlicna nagrada,dobro bi ju bilo osvojiti

    OdgovoriIzbriši
  21. Jel ja to vidim limuna/citrone na proizvodu? :D Oooo želim se i ja igrati onda! Obožavam miris limuna! :)Hvala na prilici za osvajanje ovog mirisnog paketića! :)

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...