petak, 1. studenoga 2013.

Purple Vertigo by Debby

Hello! :)

Mislim da ste svi do sad već vidjeli da je u Bipine trgovine došao novi brend umjesto Rimmela a njegovo ime je Debby.

Prvo su mi ruževi zapeli za oko pa evo sličice koje nijanse možete naći.




Ovo su 3 nijanse koju su mi se najviše svidjele od ponuđenih (slikano u Bipi pod umjetnim svjetlom)


 Kupila sam na kraju ljubičastu jer sam rekla da mi stvarno ne treba još jedna crvena nijansa a ova roza je fora ali znam da ju ja na kraju nebi nosila :)


Cijena: 37,90 kn

Količina: ne piše


Rok trajanja: 24 mj



Ruž je lijep i kremast i lako se nanosi. Zato što je kremast vam neće isušiti usne ali baš zato i neće jako dugo trajati na usnama. 
Kod mene izdrži oko 2 do 3 sata ako ništa je jedem.

Osobno mislim da neću kupovati još neki njihov ruž jer sam kupila i još 2 ruža druge marke koji su jeftiniji a puno su mi se više svidjeli pa njima dajem prednost :)


Jeste li probali koji Debby proizvod? Kako su vam se svidjeli? Ako niste, ima li što da vam se sviđa da želite kupiti?


Niki

Broj komentara: 11:

  1. Nisam još ništa probala do sad. Morat ću to promijeniti :D Sviđa mi se ovaj ljubičasti ruž ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja imam dva laka, super su mi :D

    a ruževe nisam htjela uzet baš zato jer su tako kremasti, to mi se prebrzo skine s usana :/

    OdgovoriIzbriši
  3. Joj nisam imala pojma da je stigao neki novi brend, u Bipu jako jako rijetko idem..

    OdgovoriIzbriši
  4. Baš sam gledala ruževe i nisu me dojmili jer su mi bili previše kremasti. Lipe su boje, al nisu mi za potribu. :D Nekako me kvaliteta sjenila najviše zanima.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. sjenila i mene zanimaju ali cekam da vidim koju recenziju :)

      Izbriši
  5. Joj, mene nije ništa privuklo :( ne sviđa mi se njihova ambalaža, a i nisam našla ništa zanimljivo. Čula sam zato da u dm dolazi wet'n'wild i tomu se neeeopisivo veselim :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Nisam probala,ali voljela bi bar nesto iz tog branda i divan mi je taj u roza nijansi :)

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...