nedjelja, 15. prosinca 2013.

MUA kremasto rumenilo

 Hello!

Evo mene danas s recenzijom MUA kremastog rumenila. Veki vam je već recenzirala jedno njihovo kremasto rumenilo (link).


Nijansa: Lush

Cijena: 2 funte


Količina: 3,2g

Rok trajanja: 12 mj

Ostale nijanse njihovih kremastih rumenila možete pronaći na linku


Neznam dali je do kod svih njihovih rumenila tako ili samo kod ove nijanse ali rumenilo nije u skroz kremasto kao na primjer NYX kremasta rumenila ali meni osobno ne smeta :) 




Što se tiče samog rumenila, lako se nanosi (ja za to koristim onu ebay verziju rt bockalice - link). Nije super dugotrajno ali to ni ne očekujem od rumenila koje košta 2 funte :) Bez problema na obrazima ostane 4, 5 sati.




Sve u svemu, rumenilo mi se svidilo i zadnje vrijeme najčešće njega nosim :)


Koja rumenila vi nosite zadnje vrijeme? Jeste li probale MUA rumenila? 

Niki

Broj komentara: 6:

  1. Nisam ove probala,a zadnji koji koristim je iz Avona,zadovoljna sam i ima malo blažu nijansu od ove...Mada je meni Coralista najdraze rumenilo...zaista pun pogodak za mene :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam klasičar i još nisam navikla na kremasta rumenila. Ovo mi je lijepa nijansa!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne koristim baš kremasta rumenila,ali planiram da isprobam.Ovo MUA sasvim OK izgleda i nijansa je lijepa :)

    OdgovoriIzbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...