srijeda, 4. prosinca 2013.

Olay essentials complete care



Danas Vam donosim post o Olay dnevnoj kremi sa zaštitnim faktorom 15. Olay kremice su mi postale pravo malo otkiće. Prije ove kremice također sam koristila Olay double action dnevnu kremu koja mi je bila odlična. Nakon nje odlučila sam se isprobati ovu.

Cijena: oko 30 kn

Količina: 50 ml


Krema je namijenjena osjetljivoj (suhoj) koži. Tekstura kreme je jako lagana, brzo se upija u kožu i ne ostavlja nikakv masni trag. Miris je dosta neutralan.



Ono što je mojoj koži najviše nedostajalo je dodatna hidratacija i uspjela sam ju dobiti s ovo kremom. Lijepo hidratizira kožu, ostavljaju ju mekom na dodir. Nisam primijetila da mi je začepila pore.



Za zimu ću možda ipak odabrati neku još bogatiju kremu iako za sada mi je dovoljna i ova kremica.

Definitivno ću probati i ostatak Olay asortimana jer njihove kremice odlično odgovaraju mojoj koži.

Koristite li Olay proizvode? Koje su Vaše najdraže kremice?

Veki :)

Broj komentara: 8:

  1. Meni je njihov face wash prakticki HG umivalica, rekla sam probat i kreme za lice al jos nisu dosle na red, ali hoce pogotovo nakon ove recenzije :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam probala, jer sam jako izbirljiva kad je u pitanju preparativa. :D Ipak, mislim da sam mami kupila neku njihovu kremicu i nije joj bas bila dobra. :/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šteta da joj nije odgovarala, no opet ne odgovara nam svima isto. :)

      Izbriši
  3. Mozda bi mi odgovarala zbog aloe vere i kamilice jer imam osjetljivu kožu ali ne tako suhu,nego mješovitu,zato trenutno koristim ove matt kreme mada mi je K.Afrodita najčešća,jer volim njene kreme,a Olay sam probala ranije i zadovoljna sam.

    OdgovoriIzbriši
  4. Preko ljeta sam koristila Olay total effects dnevnu kremu i bila sam jako zadovoljna s njom. Druge Olay kreme nisam probala. ova kremicami ne bi odgovarala jer je moja koža masna.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Da ne bi odgovaral masnoj, moja je normalna do suha koza. :)

      Izbriši

http://niki-veki.blogspot.com

Follow my blog with Bloglovin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...